loading...

مجله سرای فرش ایرانی

خرید فرش ماشینی زمینه دودی رنگ کاشان   فرش ماشینی کاشان – فرش ارزان قیمت – فرش زمینه دودی – فرش دودی رنگ – کارخانه فرش ماشینی خوب – فروش مستقیم فرش از

ارزان سرای فرش

بختیار رحماندوست بازدید : 91 شنبه 25 اردیبهشت 1400 : 16:55 نظرات (0)

خرید فرش ماشینی زمینه دودی رنگ کاشان

 

فرش ماشینی کاشان – فرش ارزان قیمت – فرش زمینه دودی – فرش دودی رنگ – کارخانه فرش ماشینی خوب – فروش مستقیم فرش از کارخانه.

رنگ ها بیشترین تاثیر را در زیبایی چیدمان و دکوراسیون دارند، استفاده از رنگ های خاص، متناسب و زیبا می تواند دکوراسیون خانه را بسیار زیباتر کند. وقتی شما می خواهید در منزل خود یک چیدمان مدرن و جدید داشته باشید نمی توانید از رنگ های بسیار جیغ مثل قرمز و بنفش و آبی استفاده کنید؛ در این فضاها لازم است از رنگ های لایت و خنثی مثل رنگ دودی، نقره ای، فیلی، لاجوردی، کرم یا رنگ های مشابه استفاده نمود.

در چیدمان خانه های ایرانی فرش یکی از اصلی ترین لوازم است و بخش بزرگی از چیدمان را به خود اختصاص داده، لذا رنگ فرش ماشینی تاثیر زیادی در رنگ آمیزی کلی چیدمان و زیبایی آن دارد. همانطور که می دانید تولید فرش ماشینی در ایران بسیار گسترده است و محصولات مختلف اعم از فرش ماشینی سنتی، طرح های کلاسیک و فرش طرح ترک مدرن از تولیدات مخصوص شرکت های بزرگ می باشند.

اگر شما بخواهید یک فرش ماشینی خوب خریداری کنید در ابتدا باید تعیین کنید که فضای چیدمان منزل شما از کدام نوع است و طرح های متناسب با همان چیدمان را انتخاب نموده و سفارش دهید. در این متن فرش زمینه دودی رنگ معرفی می شود که بیشتر با طرح های مدرن طراحی و تولید شده است و کاربرد اصلی آن برای چیدمان های مدرن می باشد.

قیمت فرش دودی رنگ کاشان

در کاشان مدل های زیادی از فرش دودی رنگ تولید می شود، فرش ارزان قیمت تهران زمینه نقره ای، فیلی و کرم یا فرش زمینه بژ از فرش های مشابه فرش زمینه دودی هستند که برای سبک های مدرن می توان از این فرش ها استفاده کرد، قیمت فرش زمینه دودی رنگ را بر اساس رنگ آن تعیین نمی کنند، ابتدا لازم است شانه و تراکم فرش زمینه دودی مشخص شود و با نوع بافت و جنس الیاف آن قیمت فرش دودی رنگ تعیین می شود. لذا در این متن ابتدا انواع فرش دودی را به خریداران معرفی می کنیم و سپس خریداران بر اساس نوع فرش دودی رنگ که می خواهند خریداری کنند قیمت فرش ماشینی دودی را از کاشناسان با توجه به مشخصات فنی آن می توانند استعلام بگیرند.

فرش زمینه دودی

انواع فرش زمینه دودی درنگ

فرش زمینه دودی یکی از فرش های خاص و جدید است که متناسب با نساز خریداران امروزی طراحی و تولید شده است، در گذشته فرش دودی رنگ در تولیدات ایرانی وجود نداشت، به مرور که توجه خریداران به فرش های ترک و چینی که با این تم رنگی تولید شده بودند بیشتر شد، تولید کننده های ایرانی اقدام به تولید فرش زمینه دودی رنگ کردند تا خریداران این دسته از محصولات نیز بتوانند فرش ایرانی درجه یک خریداری کنند.

فرش دودی رنگ با توجه به شانه و تراکم و جنس الیافش قیمت گذاری می شود و نوع طرح و رنگ در واقع تاثیری روی قیمت ندارند و تنها پارامترهای تاثیر گذار در قیمت فرش زمینه دودی همان مشخصلت فنی محصول می باشد. به طور کلی فرش دودی رنگ که در حال حاضر در کارخانه فرش ارزان قیمت کاشان تولید می شود با مشخصات زیر موجود است:

  • گلیم فرش ارزان قیمت 350 شانه تراکم 960
  • فرش دودی رنگ 500 شانه تراکم 1500 و 1800
  • فرش زمینه دودی 700 شانه اکریلیک درجه یک با تراکم 2550
  • فرش دودی رنگ 1200 شانه برجسته و ساده با تراکم 3600
  • فرش 1500 شانه دودی رنگ کلاسیک و مدرن


فرش دودی رنگ

فرش گبه یکی از بهترین هنرهای سنتی موجود در کشورمان است. شما عزیزان می توانید برای خرید مستقیم فرش گبه با همکاران ما در این سایت اینترنتی همراه باشید.

گبه ها نوعی از فرش و زیر انداز هستند که قدمتی تاریخی دارند و زمانی که هنوز مردم موفق به کشف نوع بافت فرش نشده بودند، از گبه به عنوان زیر انداز استفاده می کردند.
گبه به علت این که از پشم بز و یا گوسفند تهیه می شد، کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی داشت و می توانست در زمستان های سخت، از سرمای هوا تا حدود زیادی جلوگیری نماید و اعضای خانه را گرم نگه دارد. کم کم بر تار و پود آن نقش های زیبا زده شد و روز به روز بر طرفداران آن افزوده شد و امروزه می بینیم که گبه ها هنوز هم بافته می شوند و مورد استفاده ی بسیاری از مردم قرار می گیرند.

خرید مستقیم فرش گبه

قیمت آنلاین خرید مستقیم فرش گبه

طرح خشتی گبه یکی از بهترین و زیباترین طرح های به کار رفته در بافت گبه است که معمولاً از قاب هایی منظم و جداگانه بافته می شوند و زیبایی و نظم خاصی دارند.
طرح حوض گبه نیز یکی از طرح های پر طرفدار میان طرح های گبه است که در این طرح یک ترنج در وسط کار بافته می شود و بیانگر شکل یک گل است و در کنار آن نیز غنچه هایی بافته می شوند و گسترش پیدا می کنند.
اما در کل، تمام طرح هایی که برای بافت گبه به کار می روند زیبا هستند و طرفداران خاص خود را دارند و این هنر سنتی و زیبا، هنوز هم که هنوز است هم به شکل دستی و هم به شکل ماشینی بافته می شوند و مردم نیز از آن ها استفاده کرده و لذت می برند.

بیشتر بخوانید >> فرش ارزان قیمت کرج

خرید مستقیم فرش گبه

مرکز پخش خرید مستقیم فرش گبه

گبه ها توسط چه کسانی تولید می شوند؟

  • مردم عشایر
  • روستاییان ایران
  • هنرمندان شهرنشین

برای خرید انواع فرش گبه از طریق سایت های اینترنتی می توانید اقدام نمایید.

خرید مستقیم فرش گبه

فروش نقدی مستقیم فرش گبه

فرش ارزان قیمت مشهد از هنرهای سنتی هستند که نه تنها در زمان های قدیم، بلکه در حال حاضر نیز از طرفداران بسیار زیادی برخوردار هستند و شما می توانید هر نوع از فرش گبه هایی که مورد نظرتان است را در این سایت پیدا کنید.
ما تمام تلاش خود را به کار برده ایم تا طرح ها و نقش های گبه فرش هایی که به شما ارائه می دهیم مورد پسند و سلیقه شما قرار بگیرد.

سرای فرش ایران

سرای فرش ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده و توزيع کننده فرش کاشان (طرف قرارداد با 80 درصد کارخانه هاي ممتاز فرش کاشان مشغول به فعاليت مي باشد. هدف سرای فرش ایران در راستای رضایت مشتریان عزیز است . سرای فرش ایران داری فرش ماشینی های متنوع با انواع طرح ها و رنگ ها و مدل های به روز است . در سرای فرش ایران ، فرش ها با انواع شانه ها و تراکم ها با کیفیت ممتاز و درجه یک به مشتریان عرضه می گردد . نخ های بکار گرفته شده برای بافت فرش ها نخ های اکرولیک هستند که بسیار نرم و لطیف و بدون پرز دهی می باشد . این نوع الیاف ضد حساسیت بوده دارا مقاومت بالایی است
یکی از ویژگی کارخانه فرش ارزان قیمت کرمان استفاده از نخ های مرغوب است که باعث بالا رفتن طول عمر و کیفیت فرش می شود .
در سرای فرش ایران فرش ها با کیفیت بالا و طرح ها و ابعاد مختلف (فرش 6 متری ، فرش 9 متری ، فرش 12 متری) با قیمت تولیدی فرش کاشان که اختلافی در حدود 20 تا 40 درصدی نسبت به نمایشگاه های معتبر دارند به مشتریان عرضه می گردد .
از دیگر مزایای سرای فرش ایران خرید فرش بدون واسطه و فروش اینترنتی فرش است که با مراجعه به سایت سرای فرش ایران و انتخاب فرش مورد نظر خود می توانید آن را سفارش دهید .
فرش های خریداری شده از سرای فرش ایران دارای ضمانت کتبی 10 ساله است. ارسال فرش ها در سرای فرش ایران رایگان می باشد .

چگونه فرش ماشینی با کیفیت را بشناسیم؟

با توجه به تولیدات متنوعی که در بازار فرش وجود دارد خوشبختانه فرش با تمام سلایق و فرهنگ های جامعه در قیمیت های مناسب با جدید ترین مدل ها عرضه می شود .
 متاسفانه عده ای از فروشندگان سود جو از مواد اولیه ضعیفی به نفع خود و به زیان مشتری که اکثرا آگاهی و دانش چندانی از فرش ندارند سوء استفاده کرده و فرشهایی با قیمت فرش پایین تر که با جنسها فوق العاده ضعیف تر چه از لحاظ کیفیت نخ و چه از لحاظ نوع بافت را به اسم کارخانه های معروف فرش به فروش میرسانند و در این راه برای خود سودهای کلان رقم میزنند .
- فرش ماشینی اکریلیک هیت ست فرشی لطیف و نرم تر است نسبت به فرش های پلی استر مقاومت بالایی در برابر گرما دارد
- بوی پلاستیک یا نفت نمی دهد
- رنگبندی شفاف تری دارد
اگر هر کدام از این نکات را نداشته باشد قطعا فرش پلی استر است یا درصد بالایی از ناخالصی در مواد اولیه آن بکار رفته است .

تراکم و شانه فرش چیست؟

هر تخته فرش ماشینی دارای دو نوع تراکم است (طولی و عرضی) می باشد .
تراکم عرضی را شانه گویند یعنی تعداد گره در یک متر عرضی (700 شانه ، 1000 شانه ، 1200 شانه)
شمارش و واحد تراکم هم با تعداد گره در طول فرش ماشینی ارتباط مستقیم دارد .

فرش ماشینی 700 شانه

یکی از شاخه های پر فروش و محبوب فرش ماشینی و به خصوص فرش کاشان دسته فرش ماشینی 700 شانه است .
فرش  440 شانه واقعی دارای شانه 700 گره و تراکم 2100 تا 3000 گره می باشد . فرش ماشینی 700 شانه معمولا 8 رنگ یا 10 رنگ به فروش می رسد .

فرش ماشینی 1000 شانه

فرش 1000 شانه شباهت بالایی نسبت به فرش های دست بافت دارد . فرش 1000 شانه به دلیل قیمت فرش مناسب و زیبایی و کیفیت محبوبیت زیادی در بین مردم دارد . این فرش به دلیل شانه بالایی که دارد دارای ظرافت و زیبایی مخصوص به خود است و از فرش 700 شانه ضخامت کمتری دارد .

فرش 1200 شانه

این فرش دارای ظرافت و لطافت منحصر به خودش است که متقاضیان زیادی برای خرید فرش دارد . فرش 1200 شانه دارای مقاومت خاصی است . از خصوصیات این فرش می توان به لوکس بودن و عدم پرز دهی این محصول از فرش کاشان اشاره کرد .
کارخانه فرش کاشان ، فرش 1200 شانه را در ابعاد فرش 6 متری و فرش 9 متری و فرش 12 متری و قالیچه و کناره عرضه می کند .

انتخاب فرش با دکوراسیون خانه

برای انتخاب فرش مناسب باید شیوه استفاده و نوع کاربرد آن را در نظر داشته باشیم . فرشی که برای پذیرایی و مکان های پر رفت و امد مورد استفاده قرار می دهیم باید دارای مقاومت زیادی باشد و در برابر گردو غبار مقاوم باشد .
برای اتاق خواب بهتر است از فرشی با جنس لطیف و طیف نوری روشن استفاده شود .
فرش هایی با رنگ تیره مانند فرش سرمه ای ، فرش آبی و فرش قهوه ای به راحتی دوده و الودگی را نشان می دهد و رنگ های روشن و سفید خاک و جای پا را به خوبی مشخص می کند .
اگر فضای خانه ی شما کوچک است و می خواهید آن را بزرگ نشان دهید بهتر است از فرش های روشن استفاده کنید .
اگر فضای بزرگ و کم وسیله ای دارید بهتر است از فرش های تیره استفاده کنید .

منبع : https://www.bestbaft.com/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به مجله سرای فرش ایرانی خوش آمدید. در اینجا به معرفی انواع فرش ایرانی ، راهنمای خرید لوازم خانگی ، معرفی بهترین لپتاپ های استوک ، خرید لوازم آرایشی و... می پردازیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 126
  • بازدید امروز : 183
  • باردید دیروز : 361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,298
  • بازدید ماه : 5,816
  • بازدید سال : 56,650
  • بازدید کلی : 111,256
  • تلویزیون ۸۶ اینچ هوشمند شیائومی مدل Xiaomi TV MAX 86

    تلویزیون ۸۶ اینچ هوشمند شیائومی مدل Xiaomi TV MAX 86

    https://kalinab.com/product/xiaomi-tv-max-86/