loading...

مجله سرای فرش ایرانی

پشتی شاه نشین مدل خوانسالار سرویس شاه نشین مدل خوانسالار طرحی ترکیبی از مخمل و ترمه است که نقش و نگاری بسیار زیبا و منحصر به فرد پشتی سنتی را به نمایش می گذارد. جنس مخمل این

خرید پشتی شاه نشین

بختیار رحماندوست بازدید : 128 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 : 18:11 نظرات (0)

پشتی شاه نشین مدل خوانسالار

سرویس شاه نشین مدل خوانسالار طرحی ترکیبی از مخمل و ترمه است که نقش و نگاری بسیار زیبا و منحصر به فرد پشتی سنتی را به نمایش می گذارد.

جنس مخمل این ست  خریدپشتی شاه نشین از مخمل ریون و ترمه آن از نخ پلی استر با طیف رنگی ۴ رنگ و تراکم بافت ۱۰۰ گره در هر سانتی متر مربع می باشد.

در توضیحات این سرویس شاه نشین آمده است که تشک آن از فوم پلی یورتان و پشتی ها از پرز ۳۶۵ پر شده اند.

این ست پشتی سنتی دارای ۷ تکه میباشد که به صورت زیر است :

تشک ۱۹۶*۷۰*۵ سانتی متر ۱ عدد

پشتی ۷۰*۵۵*۸ سانتی متر ۲ عدد

پشتی لوله ای ۶۰*۴۰ سانتی متر ۲ عدد

پشتی مثلثی ۵۰*۴۰*۳۵ سانتی متر ۲ عدد می باشد.

از سرویس شاه نشین در چه مکان هایی می توان استفاده کرد ؟

اتاق سنتی

بالکن

ایوان

تخت سنتی

قهوه خانه

آلاچیق

خرید پشتی شاه نشین سنتی

در چه مناسبت هایی میتوان از پشتی شاه نشین استفاده کرد ؟

جشن

عقد

عروسی

مراسم ختم

دورهمی

میهمانی

نحوه استفاده به چه صورت است ؟

پس از تحویل گرفتن سرویس و خریدپشتی شاه نشین کرج تشک سنتی را پهن کنید.

سپس پشتی سنتی را قرار داده و پشتی های لوله ای را در وسط تشک روی هم قرار بدهید.

و سرانجام پشتی های مثلثی را در کنار یا روی تشک قرار دهید.

 نحوه نظافت و شستشو چگونه است ؟

برای شستشو و نظافت بهتر است از ابر و شامپو فرش استفاده نمایید .

ارزانترین قیمت انواع پشتی خانگی با طرح های جدید

ارزانترین قیمت انواع خرید پشتی شاه نشین تهران خانگی با طرح های جدید پشتی دیواری و پشتی منزل با کیفیت مناسب برای تمام مشتریان از تولید به مصرف در فروشگاه های اینترنتی ما عرضه می شود.

 

قیمت های عمده پشتی خانگی

امروزه پشتی های جدید هم از نظر دوام و کیفیت و هم از نظر طرح های زیبایی که در انها استفاده می شود با پشتی های قدیمی متمایز بوده و می توان گفت ارتقا پیدا نموده است.

قیمت پشتی ها راعواملی مشخص می کند که می تواند در تعیین قیمت انها مؤثر باشد.

از مهمترین فاکتور های قیمت جنس رویه های پشتی می باشد که طرحها و کیفیت های انها متفاوت بوده که براساس ان قیمت گذاری ان متفاوت خواهد بود

طرح های ۱۲۰۰ شانه و با الیاف تمام اکرلیک از بهترین نقشه ها  و طرح های پشتی هستند که از قیمتی معمولا بالاتری برخوردار می باشد.

پارجه های دور پشتی که با رویه پشتی دوخته می شودند نیز با یکدیگر فرق داشته و جنس های متفاوتی دارد.

 

 

از عوامل دیگری در تعیین قیمت  و خرید پشتی شاه نشین مشهد  مواد داخل پشتی ها می باشند که امروزه یا از یونولیت استفاده شده و یا انها را از پرز پر میکنند یونولیت ها نیز دارای درجه بندی بوده که درجه یک ان از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

دوخت دور پشتی  همچنیین در قیمت گذاری و مخصوصا دوام ان تاثیر گذار بوده و می تواند به صورت دستی و یا ماشینی انجام بگیرد که هرکدام با قیمت جدایی روبرو بوده و قیمت انواع پشتی خانگی را تعیین خواهد نمود.

 

 

قیمت انواع پشتی خانگی

فروش عمده و اینترنتی پشتی های خانگی

گروه تجاری ما از طریق فروشگاه های اینترینتی برای جلب نظر مشتریان برای دسترسی سریع واسان به انواع محصولات فرش و حوزه مشابه با قیمتی برابر با کارخانه و با بهترین طرح های پشتی فرش را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا با خیالی اسوده و خریدی دلخواه و مناسب با سلیقه خود را داشته باشند.

ست پشتی ترمه سنتی و زیر انداز شاه نشین | خان نشین طرح پامچال

خرید پشتی شاه نشین کاشان ترمه سنتی و زیر انداز شاه نشین | خان نشین
ترمه در گذشته برای لباس خوانین ، رومیزی ، جهیزیه عروس ، و مراسم ترحیم استفاده می شد اما در حال حاظر کاربردهای مختلفی پیدا کرده است از جمله رومیزی ، رانر ، کوسن ، سجاده و جانماز ، تابلو ، رو تختی ، لحاف ، پرده ، رومبلی ، کتاب های .... صندوقچه ، جعبه جواهرات ، کیسه شاباش ، کیف ، کراوات و از جمله پشتی و مبلمان است.
پشتی های ترمه به لحاظ کیفیت و زیبایی منحصر به فرد می باشند که سابقه استفاده از آن به روزگاران قدیم که نه مبلی بوده و نه کاناپه ای بر می گردد . اما با توجه به نیاز روز جامعه و قرارگیری سنت و مدرنیسم در کنار هم اقدام به تولید ست های نشیمن سنتی به نام خان نشین ( شاه نشین) گردید که :

این ست به عنوان ست خان نشین یا شاه نشین معروف است که از زمان قاجار مورد استقاده بوده است،در چند سال گذشته با توجه به نیاز روز طرح جدید به بازار امده که نسبت به قبل پشتی مثلثی یا به زبان عامیانه (لمی) به این ست اضافه شده که این نشیمن مورد استقبال قرار گرفته است.
این طرح به عنوان مبلمان سنتی مطرح شده که در منازل و مکان های سنتی استفاده میشود.
در شهر یزد از قدیم ترمه را به عنوان جهیزیه عروس استفاده میکردند که باتوجه به اینکه ست خان نشین در یزد محبوب میباشد،امروزه این ست هم به عنوان جهیزیه عروس استفاده میشود.
ست خان نشین یا شاه نشین از طرح های مختلفی استفاده شده که اصلی ترین طرح آن ترمه میباشد که در کیفیت های مختلف دوخته میشود که رایج ترین آنها از پلی استر و ابریشم دوخته میشود، این طرح هنری در استان های مختلف کشور مورد استقبال قرار گرفته که از جمله شهرهای یزد-تهران-کرج-اصفهان-مشهد-خوزستان-کرمان و منطقه جنوب کشور از پرطرفدارترین این محصول میباشند.
این محصول شامل دو عدد پشتی مربع و دو عد پشتی گرد و دو عدد پشتی مثلثی و زیر انداز و دو عدد کوسن میباشد.

اگر شما هم از دسته از کسانی هستی که به داشتن خانه ای با دکوراسیون سنتی علاقه دارید ما به شما ست های سنتی خان نشین را پیشنهاد می کنیم .
پشتی ترمه خان نشین تشک و پشتی سنتی پشتی مثلثی یزدیپشتی سنتی جدید
پشتی ترمهپشتی ترمه
فروش پشتی سنتی در تهران قیمت پشتی یزدی خرید اینترنتی پشتی سنتی

برای خرید پشتی ترمه از تولیدی به صورت عمده و برای صادرات و یا فروش عمده در سراسر ایران، می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید. این سایت عرضه کننده انواع پشتی های سنتی تر مه در طرح های متنوع با مناسب ترین قیمت است.

پشتی ترمه

پشتی ترمه خان نشین

آیا اطلاع دارید پشتی خان نشین شامل چند عدد پشتی می شود؟ آیا از طرح های و جنس های پشتی خان نشین ترمه اطلاع دارید؟ بیشترین استفاده ای که از پشتی خان نشین ترمه می شود در مکان های زیر است:

پشتی به دلیل راحتی و وزن سبک تری که نسبت به مبل دارد می توان در اغلب مکان ها برای میزبانی از آن به راحتی استفاده کرد. مخصوصا ست پشتی ترمه خان نشین را به دلیل جلوه و نمای ویژه ای که دارد می توان با فضا و رنگ محیط هماهنگ کرد تا زیبایی دوچندانی را به آن مکان ببخشد.
علاوه بر پارچه ترمه از پارچه های دیگری مانند مخمل و شانل نیز برای دوخت پشتی استفاده می کنند که این کار خود سبب سنتی و زیباتر نشان دادن پشتی ها می شود.

پشتی ترمه

تشک و پشتی سنتی

علاوه بر  خریدپشتی شاه نشین یزد می توان از تعداد کمتری از این مجموعه استفاده کرد که هم برای فضاهای کوچک تر مناسب است و هم اینکه قیمت تمام شده کمتری هم برای خریدار خواهد داشت. این مجموعه کوچک تر شامل یک جفت پشتی و یک عدد تشک است که این نوع تشک به کناره نیز معروف است. برای پر کردن تشک های شنتی از چند مدل ابر استفاده می شود:

  • ابر ۵ سانتی
  • ابر ۷ سانتی
  • ابر ۱۰ سانتی

هر چه قدر ابر استفاده شده در تشک سنتی بیشتر باشد ضخامت تشک نیز بیشتر خواهد بود و همین امر سبب راحتی بیشتر نیز می شود. ابعاد تشک ترمه به گونه ایست که یک جفت پشتی به راحتی روی آن قرار میگیرد. بافت پارچه برای پشتی هم می توان از ترمه پلی استر باشد و هم ترمه ابریشم که هر کدام قیمت و کیفیت مخصوص به خود را دارد.

پشتی ترمه

پشتی مثلثی یزدی

یکی دیگر از ست های مجومعه خان نشین ترمه پثلثی نام دارد. این این نوع پشتی بیشتر جنبه تزیینی و زیبایی برای ست خان نشین داشته و در اطراف ست قرار می گیرد. برای خرید مثلثی ترمه نیازی به خرید ست کامل شاه نشین نیست و می توان حتی به صورت یک جفت مثلثی ترمه آن را خریداری کرد. پشتی های مثلثی در طرح ها و رنگ های متنوع تولید و دوخته می شوند.

پشتی های مثلثی به شکل یک مستطیل بافته شده و بعد توسط کارگر دو طرف آن دوخت می شود و سپس آن را پر می کنند. این نوع پشتی ها را می تنوان هم به صورت قابدار و هم ساده توسط دستگاه ترمه بافی بافت و آن را عرضه کرد.

اما مدلی که بیشتر مشتریان آن را می پسندند طرح های قابدار پشتی مثلثی است که به صورت طرح حاشیه دار دوخته شده و به فروش می رسد.

پشتی سنتی جدید

امروزه پشتی های سنتی از هر جنسی که باشند مواد داخل آن با گذشته کمی متفاوت شده است. پشتی های قدیم چون با مواد سنگین از جمپنبه های سنگین وزن پر می شد همین خود سبب سنگین محصول تمام شده بود و خود یکی از عیب های ان به شمار می رفت. اما امروزه با به کارگیری مواد با کیفیت و البته سبک مانند انواع پرزها و کاموا و همچنین پنبه سبک می توان پشتی های سنتی جدید و در عین حال بسیار سبکی را به بازار عرضه کرد که خواهان بیشتری نیز دارد

  خرید پشتی شاه نشین فارس   پشتی های سنتی که امروزه بافته و عرضه می شود طرح های زیبایی دارد که سبب فروش بیشتر آن شده است. طرح خشتی و استفاده از مخمل در کناره های پشتی های ترمه یکی از موارد جدیدی است که به دوخت این محصول اضافه شده است. خریدار می تواند طرح و رنگ مورد نظر را هنگام خرید به فروشنده سفارش دهد.

پشتی ترمه

فروش پشتی سنتی در تهران

علاوه برشهرهای مرکزی و جنوب ایرن که از گذشته تا کنون از انواع پشتی های سنتی و خلیجی استفاده می کنند. در تهران نیز این محصول سنتی به خوبی خرید و فروش می شود. با توجه به مدرن شدن خانه ها و مکان ها باز هم افرادی هستند که دوست دارند فضای خانه خود را به سبک سنتی و اصیل بچینند و از آن لذت ببرند. برای همین خرید و فروش انواع پشتی ترمه سنتی در اغلب شهرهای ایران از جمله تهران هنوز هم رونق دارد.

عرضه پشتی ستی و فروش آن را در تهران می توان بدون نیاز به مکانی وسیع برای نمایش محصول و در واقع به صورت اینترنی در تهران و دیگر شهر ها انجام داد. فروشگاه های اینترنتی بدون هیچ محدودیتی در زمان و پرداخت هزینه برای نمایش محصولات خود به کار فروش مشغول هستند.

قیمت پشتی یزدی

برای خرید مطمئن پشتی یزدی باید به نوع بافت پارچه و همچنین مواد داخل پشتی قبل از خرید دقت کرد. چرا که افرادی سودجو هستند که برای پر کردن پشتی از مواد بی کیفیت و نامناسب استفاده میکنند که بعد از مدتی پشتی ترمه حالت اولیه خود را از دست می دهد و بسیار بد شکل می شود. و بعد از چند بار استفاده باید ان را دور انداهت. پس آنچه که مهم است خرید از نمایندگی ها و همچنین تولیدی های معتبر است که می تواند خرید انواع ترمه از جمله پشتی سنتی را برای مشتری تک و عمده بسیار راحت کند.

برای خرید پشتی یزدی قیمت های متفاوتی برای آن وجود دارد. هر جفت پشتی ترمه بر حسب مواد داخلی آن و طرح و نقشی که دارد و همچنین ابعاد دوخته شده قیمت های مختلفی خواهد داشت. از جفتی ۱۰۰ هزار تومان تا جفتی پانصدهزار تومان.  مهم ترین دلیل افزایش قیمت پشتی های سنتی ترمه یزد جنس پارچه آن است که اگر از ابریشم باشد بسیار گران تر از پشتی پلی استری خواهد بود.

خرید اینترنتی پشتی سنتی

با توجه به فعالیت وسیع تولیدکنندگان و کارخانه داران ترمه در سایت های اینترنتی می توان فروش فراوانی از این محصول را شاهد بود. به طوری که تاجر و خریدار می تواند به راحتی طرح و رنگ مورد نظر خود از پارچه ترمه و یا دیگر محصولات تهیه شده از این پارچه در تعداد و متراژ بالا به راحتی از طیق سایت های معتبر سفارش دهد.

به این ترتیب خریدار می توان با یک جستجوی ساده تنوعی فراوان از طرح های زیبا و نفیس ترمه را به راحتی خریداری کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به مجله سرای فرش ایرانی خوش آمدید. در اینجا به معرفی انواع فرش ایرانی ، راهنمای خرید لوازم خانگی ، معرفی بهترین لپتاپ های استوک ، خرید لوازم آرایشی و... می پردازیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 276
  • باردید دیروز : 302
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 276
  • بازدید ماه : 7,659
  • بازدید سال : 58,493
  • بازدید کلی : 113,099
  • تلویزیون ۸۶ اینچ هوشمند شیائومی مدل Xiaomi TV MAX 86

    تلویزیون ۸۶ اینچ هوشمند شیائومی مدل Xiaomi TV MAX 86

    https://kalinab.com/product/xiaomi-tv-max-86/