loading...

مجله سرای فرش ایرانی

قیمت عمده انواع پشتی سنتی درجه یک قیمت پشتی شاه نشین شیراز و خانگی و پشتی سنتی درجه یک نسبت به جزء مناسب بوده و به بازار عرضه می گردد و به فروش می رسد . بنابراین کشورهای دیگر به خاطر درجه

پشتی شاه نشین و پشتی خانگی و پشتی سنتی

بختیار رحماندوست بازدید : 735 چهارشنبه 05 خرداد 1400 : 13:06 نظرات (0)

قیمت عمده انواع پشتی سنتی درجه یک

قیمت پشتی شاه نشین شیراز و خانگی و پشتی سنتی درجه یک نسبت به جزء مناسب بوده و به بازار عرضه می گردد و به فروش می رسد . بنابراین کشورهای دیگر به خاطر درجه یک بودن پشتی سنتی و مرغوب بودن کیفیت را به قیمت ترجیح می دهند .

 

قیمت عمده انواع پشتی

انواع پشتی سنتی

پشتی از دیرباز مورد توجه ایرانیان قرار می گرفت و با توجه به رایج شدن مبلمان هنوز جایگاه خود را در خانه های ما دارند .

به همین سبب فروشگاه خرید پشتی سنتی در نظر دارد تا پشتی با کیفیت تری با مدل پشتی سنتی ایران خریدی آسان و اینترنتی را از انواع پشتی سنتی برای مشتریان فروشگاه خود فراهم کند.
با مدرن تر شدن روز به روز تنوع بازاهای پشتی سنتی هنوز در خانه تکیه گاه مردم است .

فروش اینترنتی باعث می شود که محصولات ممتازی عرضه کنیم.

پشتی سنتی در شهرهای کردستان بیشترین استفاده دارد همچنین در شهرهای تهران پشتی سنتی کاربرد دارد چون سنتی بودن  در خانه حس آرامش را به ارمغان می آورد .
پشتی سنتی نه تنها در منازل دیده می شود بلکه در مساجد و حتی سفره خانه های سنتی هم دیده می شود .

مسافران و مشتریان سفره خانه های سنتی تکیه دادن به پشتی را به نشستن روی صندلی ترجیح می دهند.

قیمت پشتی شاه نشین خراسان سنتی انواع مختلفی داشته که با توجه به سلایق مردم از انواع مختلف ان در بازار وجود دارد این پشتی ها با مدل هایی از قبیل پشتی فرش های خانگی  ، پشتی های مبلی ، پشتی های ترمه ، پشتی های ترکمن و پشتی های عربی و یا خلیجی در بازار هنوز از فروش خوبی برخوردار می باشد. که به چند نمونه ان اشاره می نماییم.

قیمت عمده انواع پشتی

 

پشتی های خانگی فرش

شاید یکی از پر مصرف ترین پشتی رایج در بین مردم پشتی فرش های خانگی است که با توجه به قدمت ان از جمله اولین پشتی های سنتی به شمار می رود این پشتی ها به واسطه استفاده قالی های دست بافت و یا امروزه از فرش های ماشینی برای رویه های انها از محبوب ترین پشتی ها بین مردم می باشد .

پشتی فرش ها رویه هایی در طرح های خود فرش های ماشینی داشته که بیشترین تولید ان در شهر کاشان و توسط کارخانه های تولید فرش کاشان انجام می پذیرد.

هماهنگی بین فرش ها و طرح های پشتی باعث زیبایی بیشتر دکوراسیون خانه ها می باشد و از بهترین طرح های ان می توان به پشتی طرح افشان ، حوض نقره ، باغ معلق و ارکیده اشاره نمود که بیشتر رنگ بندی ان در رنگ های

  • سرمه ایی
  • کرم
  • گردویی
  • ابی

بیشترین مصرف را دارد.

قیمت پشتی شاه نشین اصفهان بسیار متنوع می باشد و این به واسطه نوع بافت فرش ها می باشد که در تراکم های متنوع و با الیاف متنوع تولید می شود قیمت پشتی معمولی در این نوع پشتی ها که با توجه به الیاف با کیفیت پایینتر تولید می شود ولی چندین سال می تواند مهمان خانه باشد البته بیشترین مشتریان این نوع پشتی برای سفره خانه ها و یا مساجد می باشد که بسیار مناسب می باشد.

 

قیمت عمده انواع پشتی

 

پشتی های مبلی و ترمه

پشتی های مبلی یا مبل نما  و یا در مدل پانل از انواع پشتی ها هستند که انها نیز در قدیم از انواع ان استفاده می شده است

نوع رایج ان پشتی هایی است با رویه های پارچه مبلی که در طرح های مختلفی تولید می گردد.

پارچه های ان یا تولید داخل از کارخانه های تولید پارچه یزد می باشد و یا پارچه های وارداتی است که با قیمت بالاتری به فروش می رسد.

داخل پشتی های مبلی از مواد پرز و یا ابر های فشرده استفاده می نمایند و علاوه بر ان امروزه به مانند پشتی فرش ها از یونولیت های فشرده درجه یک نیز در ان استفاده می شود.

قیمت پشتی شاه نشین سمنان سنتی ترمه نیز مدل هایی به مانند پشتی های مبلی دارد و طرح های ان برای مردم به واسطه قدمتی که دارد بسیار اشنا و دلپسند می باشد.

 

قیمت عمده انواع پشتی

پشتی های خلیجی و یا عربی

نوع دیگر این پشتی ها به پشتی های خلیجی و یا پشتی های عربی شناخته شده می باشد.

این پشتی ها در بین مردم جنوبی کشور بسیار طرفدار دارد و انواع مدل های ان به کشور های همسایه از جمله عراق نیز صادر شده و از علاقه مندان به طرح های متنوع ان می باشند.

پشتی ها خلیجی طرح های بسیار متنوع و زیبایی دارد به طوری که به واسطه این طرح های زیبا در بین دیگر مناطق نیز مصرف داشته و علاقه مندان خاص خود را دارد.

پشتی های خلیجی به و اسطه طرح های خاصی که دارد زمان و مواد بیشتری در تولید ان به کار برده می شود و به همین دلیل قیمت های بالاتری نسبت به دیگر پشتی ها دارد.

پشتی های خلیجی با طرح های زیبایی که دارد می تواند فضای متفاوتی را برای دکوراسیون منازل داشته ایجاد نماید.

این پشتی ها توسط سایت های ما به صورت عمده یا تکی با قیمت های مناسب  و با کیفیت های مطلوب  در تمام نقاط ایران و حتی کشور های همسایه در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

قیمت عمده انواع پشتی

 

اطمینان از خرید خود در پشتی سنتی

بعضی از مشتریان نگران این موضوع هستند که رویه پشتی مخمل  زبر است و داخل پشتی از کارتن های سفت و سخت به کار رفته است چون در بازارها پشتی های اینطور بوده و عدم رضایت مشتری را به همراه دارد .
این سایت این نگرانی شما را برطرف می کند چون در این فروشگاه توجه به شأن و و منزلت مشتریان عزیز بوده و تمام موارد یک پشتی خوب و مرغوب را رعایت نموده است .
داخل پشتی از یونولیت فشرده و پارچه پشتی از نوعی پارچه مخملی ساده و محکم است که در آن زیپ چرخ دار است که شما به راحتی بتوانید آن راشست و شو کنید.
قیمت پشتی شاه نشین اهواز سنتی با طرح های سنتی و زیبا انتخاب مناسبی در منزل هستند که این مدل ها به راحتی با انواع فرش های منزلتون ست می شوند . و با آنهایی که دکوراسیون مبل و پشتی و فرش برایشان مهم است مناسب است.

 

قیمت عمده انواع پشتی

 

قیمت عمده انواع پشتی معمولی

فروشگاه تخصصی اینترنتی پشتی های سنتی مرغوب متناسب با علایق و سلیقه های شما آن ها  را در سایت خود قرار داده با توجه به متفاوت بودن سلیقه ها و قیمت مناسب پشتی این سایت پاسخگوی شما می باشد چون هدف جلب مشتری و رضایت آن است .

قیمت عمده انواع پشتی در سایت های اینترنتی ما به نحوی است که پاسخگوی تمام مشتریان می باشند چه مشتریانی که به دنبال قیمت پشتی معمولی بوده و یا مشتریانی که پشتی هایی با طرح هایی با قیمت بالاتر را خواهان می باشند .

یکی از بیشترین مصارف انواع پشتی با توجه به افزایش امار مجموعه های سنتی از قبیل سفره خانه ها و تالار باغ ها می باشند که به واسطه مصرف زیاد انها برای فضا و دکوراسیون انها بیشتر به دنبال قیمت پشتی معمولی می باشند.

و همینطوراز مکانهای دیگر برای استفاده پشتی ها مساجد می باشند که به واسطه نوع فضای خاص ان می توانند از پشتی هایی با قیمت های مناسب و ارزان و یا قیمت های بالاتر استفاده نمایند.

مجموعه سایت های ما با در نظر گرفتن سلایق مختلف مشتریان انواع پشتی های سنتی و جدید را با قیمت های مناسب و با قیمت پشتی معمولی  برای مشتریان فراهم اورده است که توانسته هر گونه درخواستی را براورده نماید.

مرکز تولیدی پشتی شاه نشین با طرح های جدید

تولیدی پشتی شاه نشین و انواع پشتی های سنتی یزد و کاشان با قیمت های عمده در دسترس مشتریان از طریق سایت های بافت کاشان در سراسر ایران قرار می گیرد.

 

انواع پشتی های سنتی

 

در روزگاران قدیم از انواع پشتی های سنتی برای منازل استفاده می کردند چرا که در گذشته از مبلمان های لوکس خبری نبود.

انواع پشتی های سنتی به دلیل نبودن مبل در خانه از وسایل ضروری منازل به شمار می‌آمدند اما با این که با مرور زمان مبلمان های لوکس و شیک به بازار عرضه شد  هنوز هم تقاضای زیادی برای انواع پشتی های سنتی وجود دارد .

و حتی کسانی که در منازل خود از مبلمان های کلاسیک استفاده کرده اند باز هم فضایی از خانه ی خود را به پشتی های سنتی اختصاص داده‌اند .

انواع پشتی های سنتی طرح های متنوعی دارند و در ابعاد گوناگون تولید می شوند .

امروزه به دلیل محدودیت‌های اقتصادی مردم بیشتر از پشتی ماشینی استفاده می‌کنند که قیمت کمتری نسبت به پشتی های دستبافت دارند .

پشتی های سنتی انواع متفاوتی دارد که عبارت است از پشتی‌های ترمه پشتی های خلیجی پشتی های ترکمن پشتی های یونولیتی پشتی های ماشینی و … که هر کدام با تراکم و شانه های متعددی تهیه و تولید می‌شود .

انواع پشتی های سنتی و طرح های مختلف و با تراکم و الیاف متعدد تهیه شده که مورد استقبال سفره خانه ها و رستوران ها مسافرخانه ها منازل و … قرار گرفته است.

اگر طرح های زیبا با کیفیت و مرکز خرید معتبر با قیمت مناسب و عمده می‌خواهید سفارشات خود را با سایت تجاری بافت کاشان هماهنگ کنید و محصولات خود را طبق میل و سفارش طرح دلخواه خود تحویل بگیرید.

 

 

سرویس پشتی های شاه نشین و ترمه

 

این مجموعه سرویس پشتی‌های شاه نشین ترمه از چند تیکه تشکیل می‌شود که معمولاً یک جفت پشتی یک جفت کناره ی  مثلثی یک جفت بالشت لوله ای یک تشک زیرانداز و یک جفت کوسن گرد می باشد .

هرچه تیکه ها بیشتر شود قیمت نیز بیشتر می‌شود .

سرویس پشتی‌های شاه نشین ترمه از زیباترین ست نشیمن هایی هست که رواج یافته و از زمان شاه قاجار تا به امروز مورد تقاضا است .

این سرویس ها شامل یک تشکچه ی بزرگ ۲ عدد کوسن دو عدد کوسن مثلثی و لمی دو عدد پشتی مستطیل شکل با مربع شکل دو عدد پشتی گرد کوچک دو عدد پشتی گرد بزرگ می باشد که بسته به نیاز و سلیقه مشتری که در ۷یا۹  تیکه تولید شود بستگی دارد.

که جنس آن از ترمه پلی است که از گذشته مورد استقبال ایرانیان بوده و برای کارهایی چون سجاده جانماز رومیزی لحاف  روتختی کوسن دوختن لباس های اشرافی خلعتی استفاده می کردند.

اما با توجه به نیاز و تقاضای بازار و مردان حس آرامشی که به این نوع پارچه دارند از آن اقدام به سمت نشیمن های شاه نشین ترمه کرده‌اند که بسیار جذاب و شیک برای فضای مکان های مختلف می باشد .

مواد و الیافی که داخل فضای کوسن ها و پشتی ها را پر کرده روی هم نمی خوابد و تغییر شکل می دهد در رنگ های مختلفی تهیه می‌شود و حتی برای سفارش مشتری به هر رنگ و سلیقه دلخواهی تولید و تهیه می‌شود.

این سرویس پشتی های سنتی و شاه نشین قابل شستشو است و در دو مرحله حلاجی و پرس تهیه می‌شود .

ما می‌توانیم برای علاقه ی شما به  فضای سنتی  این گونه سرویس پشتی های سنتی و شاه نشین را به شما معرفی کنیم  که در دو طرح هفت یا نه تیکه تهیه می شوند و بسیار جذاب برای دکوراسیون های سنتی می باشند.

 

 

خرید پشتی های سنتی یزد

 

قیمت پشتی شاه نشین خوزستان سنتی زیبنده فضای منازل و اماکن عمومی همانند سفره خانه و رستوران ها مسافرخانه ها مساجد و… می باشند .

با داشتن پشتی های سنتی در منازل و دیدن آنها در اماکن عمومی یادآور خاطرات کودکی و سنت‌های قدیمی که برای ما شیرین است می‌شویم.

پشتی های سنتی که امروز تولید می شوند نسبت به پشتی های گذشته سبکترند و جابجا کردن آنها نیز آسان تر است همچنین شستشو و تمیز کردن پشتی های امروزی بسیار آسان تر نسبت به پشتی های گذشته می باشد.

تولید با پیشرفت و تکنولوژی از مواد یونولیت باعث بالا بردن کیفیت انواع پشتی های سنتی که جابجا کردن آنها را نیز آسان نموده شده است که از خصوصیات و ویژگی پشتی های امروزی است .

انواع پشتی های سنتی در شهرهای مختلف تولید و تهیه می شوند که شهر یزد از بزرگترین منبع خرید پشتی های سنتی است که در انواع و اقسام متعددی تولید می کند و مشتریان عرضه می نماید.

نمایندگی خرید و فروش انواع پشتی های سنتی شهر یزد در سایت معتبر ما یافت می‌شود که شما مشتریان عزیز یا نمایندگی های فروش  که در این زمینه فعالیت دارید می توانید با سفارش محصولات خود به این سایت تجاری و تامین‌کننده بزرگ انواع این محصولات  کالاهای خود را طبق   طرح و سلایق خود سفارش دهیدو محصولات خود را دریافت کنید.

این مجموعه در زمینه تولید انواع روفرشی انواع پادری انواع گلیم و گبه انواع گلیم فرش راه پله انواع فرش فعالیت دارد که با یک پل ارتباطی از انواع محصولات با خصوصیات و ویژگی ها و کیفیت آنها میتوانید آگاه شوید.

 

 

قیمت سرویس های سنتی وشاه نشین

 

در گذشته مردمان ایران زمین از پشتی های سنتی برای تکیه گاه و نشستن خود استفاده می کردند که بسیار زیبا تزیین شده بودند .

از رایج‌ترین آنها از جنس ترمه بود که بیشتر در کاخ‌ها و قصرهای شاه نشین به چشم می‌خورد.

ترمه پارچه گرانبها بود که از صنایع دستی ایرانیان به شمار می‌رفت بیشتر  مورد مصارف دوخت لباسهای اشرافیان و فاخران  قرار می‌گرفت .

اما امروزه از این نوع پارچه به دلیل الیاف بسیار لطیف و زیبا به عنوان پارچه مبلی رومیزی روتختی کوسن دوزی سرمه دوزی استفاده می‌کنند .

این نوع پارچه امروزه در دسترس اقشار جامعه بوده و حتی آن را در مراسم‌های رسمی و اعیادو … استفاده می کنند اما در زمان گذشته فقط این نوع پارچه در دسترس پادشاهان و اطرافیان قرار می‌گرفت .

به دلیل شیک و کلاسیک بودن این نوع پارچه امروزه تولید سرویس های سنتی و شاه نشین از این نوع محصول استفاده می شود که انواع و اقسام متعددی در طرح و رنگ بندی دارد.

قیمت های سرویس های شاه نشین بسیار مناسب در برابر زیبایی که از خود جلوه نمایی می‌کنند دارند.

چیدمان های سنتی با چیدن این سرویس پشتی ها واقعا آرام و لذت بخش است .

برای آگاهی از قیمت های انواع سرویس بهداشتی های سنتی و شاه نشین سایت تجاری بافت کاشان که یکی از تامین کننده های بزرگ انواع پشتی ها انواع روفرشی ها انواع پادری ها انواع گلیم و گبه ها انواع گلیم راه پله ها و … می باشد تماس بگیرید و سفارشات خود را طبق سلیقه خود تحویل بگیرید و کیفیت کار و قیمت ها را با دیگر سایت های تجاری بسنجید.

در مورد پشتی سنتی چه می دانید؟

پشتی سنتی
با فروشگاه ترمه کالا باشید تا در مورد پشتی سنتی بیشتر بدانید.

ابتدا در مورد تاریخچه و جایگاه پشتی سنتی ایران سخن بگوییم.

طی تحقیقات بعمل آمده از گروه فروشگاه ترمه کالا ، پشتی سنتی از قدیم الایام در خانه های ایرانیان در چیدمان منزل بوده و هنوز هم با وجود ورود مبلمان باز هم پشتی سنتی ایرانی در کنار مبلمان های مدرن جایگاه خود را حفظ کرده اند.

علاوه بر متکاهای تخت و استوانه ای که اکثرا در همه نقاط ایران بالش و متکا نامیده می شوند، نوعی متکای دست بافت که در رنگ ها و طرح های مختلف بافته می شود نیز وجود دارد که در بین مردم ایران به عنوان پشتی شناخته می شود.

قیمت پشتی شاه نشین لرستان و پشتی سنتی غالبا به شکل مربع تولید شده و معمولا طول یک ضلع آن ۸۰ تا ۱۰۰ سانتی متر است. از نقوش مختلف پرندگان و حیوانات، همچنین از نقوش مینیاتوری نیز در این پشتی ها  استفاده می شود.

پشتی را ممکن است به صورت تکی در پشت فقط استفاده نمایند یا ممکن است دوعدد از آن بافته و به صورت زیر و پشت مثل مبل استفاده کنند. ابر مخصوصی که داخل پشتی ها قرار داده می شود با یک زیپ قابل بیرون آوردن و شستشو می باشد.

با چیدمان سنتی پشتی در منزل می توانیم همان حس قدیمی و آرامش توام با خاطرات گذشته را در فضای خانه خود تجربه کنیم.

معمولا سایز پشتی های سنتی ارائه شده در بازار نیم متر در یک متر است که ممکن است این سایز پشتی در مناطق مختلف ایران متفاوت باشد.

خواندن مطلب  محصولات شرکت گروه صنعتی گلبافت

به طور مثال در شهر های کردنشین مانند کردستان بیشتر سایزهای مورد قبول برای پشتی سنتی پنجاه سانتی متر در هفتاد یا هشتاد سانتی متر است.

ترکمن ها اندازه پشتی سنتی را شصت-هفتاد سانتی متر در یک متر یا یک متر و بیست سانت را می پسندند.

در استان تهران که استقبال از پشتی سنتی بسیار زیاد می باشد، سایز پشتی های سنتی، غالبا نیم متر در یک متر است.

در حال حاظر پشتی سنتی به عنوان وسیله ای برای  آسایش و راحتی، نه تنها در خانه بلکه در مساجد، رستوران های سنتی و سفره خانه های سنتی نیز  مورد استفاده قرار می گیرد.

پشتی سنتی

تلفیق چیدمان مدرن با سنتی از دیدگاه فروشگاه ترمه کالا

طی بررسی و جمع آوری اطلاعات در مورد تلفیق چیدمان مدرن با سنتی ، در طراحی فضای نشیمن ویلای خود با استفاده از پشتی ها، فضایی برای نشستن به وجود آورید. فضایی دلنشین کنار پنجره ای که رو به طبیعتی زیبا و سرسبز باز می شود.

فضایی دنج و دلنشین در گوشه ای از کافه با پشتی هایی به سبک ایرانی که در کنار دیوار جای گرفته اند. در این گوشه از فضای کافه که پر از رنگ و نقش است، می توانید چای بنوشید و با دوستانتان دیداری تازه کنید.

گوشه ای از خانه تان را مانند گذشته بچینید؛ شما هم می توانید در خانه کوچک خود، فضایی راحت و خاطره انگیز با بالش های قدیمی و پشتی ها داشته باشید. تنها کافی است این چند نکته را در نظر بگیرید. از روکش های قرمز تیره موسوم به «لاکی» برای پشتی ها و بالش های خود استفاده کنید و به یاد داشته باشید که قالی‌ کاشان با این دکوراسیون خیلی هماهنگ است. فروشگاه ترمه کالا پیشنهاد میکند که داشتن یک آب نما به یاد حوض خانه‌های قدیمی، چیدن پشتی های بزرگ و قل‌قل سماور، شما را می برد به زمان های دور و دلچسب گذشته که پر از خاطرات زیبای شماست.

خواندن مطلب  نماد اعتبار الکترونیک وب سایت ترمه کالا ( ای نماد )

می توانید در فضایی دنج با دوستانتان سرگرم بازی شوید و از دور همی با دوستانتان لذت ببرید، گوشه هایی پر از رنگ و بافت های گرم که به کمک پشتی های زیبا، راحتی را به شما هدیه می دهد.

پشتی سنتی

پشتی ترمه

طی تحقیقات فروشگاه ترمه کالا در ایران پارچه ترمه از قدمت تاریخی بسیار بالایی برخوردار می باشد. در زمان های گذشته ترمه در ایران مانند فرش با دست بافته می شده است ولی در حال حاظر به طور نیمه صنعتی بافته می شود و در کل دنیا معروف است.

 از قدیم الایام ایرانیان برای سنت ها و مراسم خیلی مهم از ترمه استفاده می کرده اند، مثلاً مهریه عروس در اصفهان حداقل یک شال ترمه بود و پارچه های ترمه اصیل در خانه های سنتی و قدیمی  خیلی زیاد یافت می شود. به طور خلاصه ایرانیان برای پارچه ترمه ارزش ویژه ای قایل می باشند.

امروزه با پیشرفت صنعت نساجی در بافت، پارچه ترمه در طرح ها و رنگ های گوناگون تولید و به بازار عرضه می شود. و همچنین در محصولاتی همچون کوسن ترمه، تابلو ترمه، روتختی ترمه، پشتی ترمه، لحاف ترمه، پرده ترمه، رومبلی ترمه، کتاب های نفیس ترمه، صندوقچه ترمه، جعبه جواهرات ترمه، کیسه شاباش ترمه، لباس ترمه، کفش ترمه و رومیزی های ترمه سرمه دوزی شده از جمله مهم ترین محصولات تولید شده با پارچه ترمه می باشند.

نقش‌های منحنی مانند بته جقه و گل‌های شاه‌عباسی در رنگ‌های مختلف در پشتی ترمه بسیار به کار می‌رود.

پشتی سنتی
پشتی‌ها در ظاهر شکل و اندازه تقریبا یکسانی دارند. اما در واقعیت ساکنان شهرهای مختلف ابعاد متفاوتی را برای پشتی می‌پسندند. به این صورت که کردنشینان پشتی سنتی را به شکل مستطیل نیم متر در 80 سانتی‌متر طراحی می‌کردند و می‌بافتند. ترکمن‌ها اغلب پشتی را در اندازه 60 سانتی‌متر در یک متر یا 70 سانتی‌متر در یک‌ متر و 20 سانتی‌متر می‌بافتند. سایز پشتی که در تهران مرسوم بود اغلب نیم متر در یک متر بود، اما از آنجایی که تهرانی‌ها طرفدار خرید پشتی در سفرهای استانی بودند، در گذشته همه اندازه‌های پشتی در بازار تهران وجود داشت. امروزه  اندازه و ابعاد پشتی باتوجه به قالیچه‌ای که خریدار انتخاب می‌کند تعریف می‌شود. در همه شهرها علاوه بر پشتی‌های مستطیلی، پشتی‌های مثلثی نیز کاربرد داشت. به این صورت که کنار دست‌شان می‌گذاشتند تا راحت‌تر بنشینند و هر از چند گاهی بتوانند فرم پاها را تغییر بدهند و در واقع پاهای‌شان را نرمش بدهند. پشتی‌های مثلثی مانند مخده نشستن در مدت زمان طولانی را آسان می‌کردند.برای دیدن قیمت پشتی شاه نشین هرمزگان کلیک کنید.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به مجله سرای فرش ایرانی خوش آمدید. در اینجا به معرفی انواع فرش ایرانی ، راهنمای خرید لوازم خانگی ، معرفی بهترین لپتاپ های استوک ، خرید لوازم آرایشی و... می پردازیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 191
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 428
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,593
  • بازدید ماه : 6,111
  • بازدید سال : 56,945
  • بازدید کلی : 111,551
  • تلویزیون ۸۶ اینچ هوشمند شیائومی مدل Xiaomi TV MAX 86

    تلویزیون ۸۶ اینچ هوشمند شیائومی مدل Xiaomi TV MAX 86

    https://kalinab.com/product/xiaomi-tv-max-86/