loading...

مجله سرای فرش ایرانی

برای اسپکتروم منتشر شد که در بین کاربران به «روباهها و خرگوشها» معروف گردید. اساس کار این نرمافزار بسیار ساده بود. این وسیله هرگز نتوانست به عنوان استانداردی برای توزیع نرمافزارهای اسپکترو

تکنولوژ و حواشی آن

بختیار رحماندوست بازدید : 579 سه شنبه 04 مرداد 1401 : 18:58 نظرات (0)

برای اسپکتروم منتشر شد که در بین کاربران به «روباهها و خرگوشها» معروف گردید. اساس کار این نرمافزار بسیار ساده بود. این وسیله هرگز نتوانست به عنوان استانداردی برای توزیع نرمافزارهای اسپکتروم دربیاید و علت آن هم نگرانی از کیفیت کارتریجها و مسایل مربوط به کپی غیرقانونی بود. مجله تکنولوژی تاپ های 2021  گروه کوچکی خرگوش وجود داشت که برای تغذیه روباههای داخل برنامه ناکافی بود، این مسئله باعث کاهش جمعیت روباهها میشد و در طرف مقابل مجدداً باعث افزایش جمعیت خرگوشها، و این چرخه همچنان ادامه پیدا میکرد. علیرغم اختلاف در تولیدات صوتی، سرعت بارگذاری برنامهها از روی نوار کاست قابل اعتماد و مطمئن بود (هر چند در مقایسه با استانداردهای امروزی کند بودند). اغلب نرمافزارهای اسپکتروم بر روی نوار کاست صوتی منتشر شدند. اسپکتروم طوری تهیه شده بود که بتواند از دستگاههای ضبطکننده کاست خانگی استفاده کند. ده بازی برتر منتشر شده برای اسپکتروم شامل بازیهای: Head Over Heels, Jet Set Willy, Skool Daze, Renegade, R-Type, Knight Lore, Dizzy, The Hobbit, Way Of The Exploding Fist, و Match Day 2 میباشند.

این مدل ها با کاربری آسان به سیستم و گوشی شما نصب می شود.

کیف پول هایی که به صورت نرم افزاری و بر روی سیستم عامل های مختلف نصب می شود کیف پول ارز دیجیتال از نوع گرم هستند. انواع مختلفی از این کیف پول ها وجود دارد که می توانید بر روی گوشی نصب و یا به صورت آنلاین از آن استفاده نمایید. این مدل ها با کاربری آسان به سیستم و گوشی شما نصب می شود. به همین دلیل کیف پول ارز دیجیتال سرد، بهترین و امنترین روش ذخیرهسازی رمز ارزها محسوب میشوند. بنابراین به سادگی نمی توان آن را هک نمود. این کیف پول ها به دلیل آنلاین بودن در مقابل هکرها آسیب پذیرتر هستند. روش کار آن ها به صورت آفلاین است و ذخیرهسازی در آنها را بدون نیاز به اینترنت انجام میدهد. این کیف پول ها برای کسانی که به صورت روزانه در حال جابجایی ارز هستند مناسب است. کیف پول های سرد در حقیقت کیف هایی هستند که به صورت آفلاین کار می کنند. کیف پول های سخت افزاری و کاغذی از نوع سرد می باشد.

کیت های هوشمند از دو قسمت تشکیل شده اند: گیرنده و فرستنده، که معمولا قلم آن ها به عنوان فرستنده عمل می کند و جزء دیگر که سنسور می باشد نقش گیرنده را ایفا می نماید. به عنوان مثال نور به خط مستقیم سیر می کند، در نتیجه در صورتی که جسم خارجی بین قلم و سنسور قرار گیرد موج مادون قرمز به سنسور نمی رسد و کیت هوشمند عمل نمیکند. مادون قرمز: نوک قلم کیت های هوشمندی که در ساخت آن ها از تکنولوژی مادون قرمز بهره گرفته شده است موج مادون قرمز را ارسال و سنسور مادون قرمز مکان دقیق آن را بر روی تصویر شناسایی می کند. از مزیت این کیتها قیمت مناسب آن و ثابت بودن سنسور میباشد. در این حالت فقط در هنگام نصب کالیبراسیون انجام میشود. بدیهی است به دلیل اینکه امواج مادون قرمز در گستره نور نامرئی قرار دارند قابل مشاهده نمی باشند اما از قوانین نور پیروی می کنند.

مجله تکنولوژی بهترین اپ های اپل واچ

حالا، کسانی که سابقه AFib را دارند، میتوانند تاریخچهای از ضربان قلب خود را مشاهده کنند تا متوجه هرگونه نوسان و نامنظم بودن ضربان شوند. با این اپ، کاربران اپل واچ می توانند داروها و میزان مصرف آنها را مدیریت کنند. البته بیشتر مدیریت داروها در اپ Health صورت می گیرد اما کاربران در اپل واچ خود نوتیفیکیشن برای مصرف دارو در ساعت مقرر دریافت خواهند کرد. هنگامی که یک دارو را به اپ Health اضافه کنید، به شما در مورد عوارض و یا دیگر اطلاعات مهم و ضروری این دارو هشدار داده میشود. افراد مورد اعتماد و یا کسانی که از کاربر اپلواچ مراقبت می کنند هم میتوانند به اطلاعات داروها دسترسی داشته باشند. این گزارش از ضربان قلب را میتوان با پزشک نیز به اشتراک گذاشت. بااستفاده از اپ Health این کاربران می توانند تاثیر سایر فعالیتها و کارهای خود را بر ضربان قلب نیز مشاهده کنند. یکی از مهمترین ویژگیهای watchOS 9 بدون شک معرفی اپ Medication است که میتواند به بسیاری از کاربران کمک کند.

فتوشاپ CS5 در ۱۲ آوریل سال ۲۰۱۰ عرضه شد.

هر دو نسخه CS4 و CS4 Extended به عنوان یک برنامه مستقل یا به عنوان قسمتی از Adobe Creative Suite ارائه شدهاند. همچنین ۳۰ ویژگی و بهبودهای جدیدتری به CS5 اضافه شد که شامل راست کردن خودکار تصویر، ابزار Crop با قانون یک سوم، Color Pickup و ذخیره کردن یک تصویر ۱۶ بیتی به عنوان JPEG است. فتوشاپ CS5 در ۱۲ آوریل سال ۲۰۱۰ عرضه شد. CS5 ابزارهای جدید نظیر Content Aware Fill, Refine Edge, Mixer Brush, Bristle Tips و Puppet Warp را معرفی کرد. لپ تاپ برای ترید هر دو محصول با سیستمهای Mac OS X و PowerPC مبتنی بر اینتل سازگاری دارند و از ویندوز XP و Vista پشتیبانی میکنند. در مه سال ۲۰۱۱، Adobe Creative Suite 5.5 (CS5.5) به همراه ورژنهای جدیدتر برخی از برنامهها، عرضه شد. تیم توسعه آن در یک ویدئویی که در صفحه رسمی فیسبوک خود قرار داد، تکنولوژیهای جدید در حال توسعه را نشان داد که شامل قلمو های سه بعدی و ابزارهای warp بود. ورژن فتوشاپ ۱۲٫۱ آن با نسخه آپدیت شده فتوشاپ CS5 ورژن ۱۲٫۰٫۴ یکسان است، به جز قیمت اشتراک جدید که در ورژن CS.5 معرفی شد.

مجله تکنولوژی بهترین کارت گرافیک لپ تاپ

کیف پولهای کاغذی گزینه امنی برای نگهداری رمزارزها هستند که البته آنها نیز مشکلت خود را دارند. کاربران بسته به ویژگیهای بیان شده در زیر باید نسب به انتخاب بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای خودشان اقدام کنند. کیف پولهای کاغذی در واقع برگههای کاغذی مخصوصی هستند آدرس بلاکچین رمزارز کاربر و برخی از دیگر اطلاعات، روی آن چاپ میشود و کاربر آن کاغذ را نگهداری میکند. طبعا کاربر برای انجام تراکنشها نیاز به استفاده از یک صرافی و یا کیف پول آنلاین دارد و هر بار مراحل زیادی را برای انجام تراکنش باید بپیماید که زمانبر و پیچیده است. در ادامه این بخش از مطلب بهترین کیف پول ارز دیجیتال کدام است مزایا و معایب این نوع از کیف پول مورد بررسی قرار گرفته است. در ادامه مطلب بهترین کیف پول ارز دیجیتال کدام است به این پرسش پاسخ داده میشود که چطور میتوانیم بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای خودمان را انتخاب کنیم؟

مجله تکنولوژی و فناوری

در درجه اول احتمال ثبت تصاویر در ISO بالاتر نویز خواهد داشت و دوم اینکه روی عکسبرداری در نور کم تاثیر منفی خواهد گذاشت؛ چون پیکسلهای کوچکتر سبب میشود تا نور کمتری به سنسور برخورد کند. سامسونگ برای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی اس ۲۰ اولترا تبلیغ زیادی کرد و گفت که با دوربین آن تقریبا میتوانید از هرچیزی عکاسی کنید؛ اما واقعیت مگاپیکسل چیست؟ انتخاب چنین رزولوشنی عمدی است و دلیلی منطقی هم دارد؛ چون دوربین استاندارد ۱۲ مگاپیکسل واید در نور کم بهتر از حالت ۱۰۸ مگاپیکسلی عکس میگیرد. در واقع دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اس ۲۰ اولترا یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است که با استفاده از فناوری پیکسل بینینگ، هر پیکسل را با ضریب ۹ به ۱ تقسیم میکند؛ بنابراین این نرمافزار است که وظایف دوربین را به دوش میکشد. همچنین در ایزوی بالا نویز کمتری در عکس به وجود میآید. چطور؟ در این حالت پیکسلها بزرگتر هستند و در نتیجه نور بیشتری جذب میکنند. واقعیت مگاپیکسل بالا چیست؟

مجله تکنولوژی لپ تاپ مناسب معماری

برای همین ای بی ام شروع به تحقیق کرد که ایا میشود این دستگاه را به یک شکل استا ندارد درآورد چرا که تا آن زمان تنها دولت و ارتش آمریکا توان پرداخت چنین هزینهای را داشتند. در سال ۱۹۴۷ موریس ویلکس استاد دانشگاه کمبریج انگلیس شروع به ساخت اولین رایانه رقمی الکترونیکی حاوی برنامههای ذخیره شده نمود و آن را ادساک نامید. با نگرش به اینکه در طراحی و ساخت رایانههای مدرن از نظریههای نویمان بهره گرفته میشود، لذا وی را پدر رایانه میخوانند. موبایل جدید شیائومی البته نظریه ایکن زیاد هم بد نبود جرا که او از انقلاب میکرو رایانهها در سال ۱۹۵۹ بی خبر بود. اپل ۱ که با عنوان «خودتان انجام دهید» بدون ظاهری زیبا فروخته شد. رایانهها به صورت شگفتانگیزی گران بودند چرا که در آن نیاز به اسمبلی دستی زیادی بود. ساخت این رایانه در سال ۱۹۴۶ شروع شده بود و تا اواخر سال ۱۹۵۰ به تأخیر افتاد.

مجله تکنولوژی گرانترین لپ تاپ

من داخل کیف پول اتمیک مقداری تتر داشتم ولی دیدم خود به خود تو تاریخچه تراکنشها زده به ترون تبدیل شده و به یک آدرس فرستاده شده یعنی هک شده دوستان؟ سلام.. چرا زمانی که میخایم ارزی رو به اتومیک انتقال بدیم نمیزنه میتونیم از کدوم شبکه ااستفاده کنیم؟ سلام جناب ببخشید میخواستم بدونم بیت تورنت در ولت اتومیک از چه شبکه هایی پشتیبانی میکنه؟ اتوميك والت از ارز شيبا پشتيبانى ميكنه ؟ ؟ اگر ارزی توسط 2 شبکه پشتیبانی بشه و اتومیک هم اون 2 شبکه رو پشتیبانی کنه اینکه برای ارسال ،یکی از اون شبکه ها انتخاب کنیم ارسال میشه؟ با توجه به اینکه شبکه رو اتومیک نشون نمیده؟ با سلام. منظور از balance token در اتمیک ولت چیه؟ سلام وقت شما بخیر، دلیلش احتمالا اینه که اتمیک از یه شبکه خاص پشتیبانی میکنه. من اتمیک ولت رو هم روی گوشی دارم و هم روی کامپیوتر ولی با همدیگه سینک نیستن. یعنی موجودی و دارایی هاشون با هم یکسان نشون داده نمیشه. چکار میشه کرد ؟

همزمان اعلام شد که سرانجام محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، با ارسال نامهای به ابراهیم رئیسی، رئیسجمهور، افزایش ۱۰ درصدی غیرحداقلبگیرها را مغایر قانون اعلام کرد و خواستار افزایش بیشتر حقوق آنها مطابق با رأی شورای عالی کار شد. بر اساس تصاویر و ویدئوهای منتشرشده در شبکههای اجتماعی، بازنشستگان تأمین اجتماعی در برخی شهرهای جنوب ایران از جمله اهواز، شوشتر، بهبهان و شوش، روز چهارشنبه ۲۹ تیر تجمع اعتراضی برگزار کردند. بر اساس قانون، دولت بعد از وصول نامه رسمی مجلس یک هفته مهلت دارد تا به اصلاح مصوبه خود اقدام کند، در غیر این صورت مصوبه دولت «ملغیالاثر» خواهد شد. سناتور باب منندز، رئیس دموکرات کمیته روابط خارجی سنا آمریکا، و لیندزی گراهام، سناتور ارشد جمهوریخواه از کارولینای جنوبی، ارائهکنندگان طرح موسوم به «قانون پایش قابلیت تسلیحات هستهای ایران در سال ۲۰۲۲» هستند. گجت برای ویندوز 10 بازنشستگان تأمین اجتماعی چند ماه است که با برگزاری تجمعات اعتراضی در بسیاری شهرها خواستار اجرای مصوبه شورای عالی کار برای افزایش ۳۸ درصدی حقوق غیرحداقلبگیرها، پرداخت بدهیهای انباشته از نیمه دهه ۵۰ تاکنون و اجرای قانون همسانسازی حقوق هستند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به مجله سرای فرش ایرانی خوش آمدید. در اینجا به معرفی انواع فرش ایرانی ، راهنمای خرید لوازم خانگی ، معرفی بهترین لپتاپ های استوک ، خرید لوازم آرایشی و... می پردازیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 126
  • بازدید امروز : 205
  • باردید دیروز : 361
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,320
  • بازدید ماه : 5,838
  • بازدید سال : 56,672
  • بازدید کلی : 111,278
  • تلویزیون ۸۶ اینچ هوشمند شیائومی مدل Xiaomi TV MAX 86

    تلویزیون ۸۶ اینچ هوشمند شیائومی مدل Xiaomi TV MAX 86

    https://kalinab.com/product/xiaomi-tv-max-86/