loading...

مجله سرای فرش ایرانی

خرید لپ تاپ 1. بهترین لپتاپ Core i5 ایسر کدام لپتاپ است؟ لپ تاپ ایسر Core i5 نیترو 5 یکی از بهترین لپتاپ های Core i5 است. 2. کدام لپتاپها برترین لپ تاپهای کورای ۵ هستند؟ لپتاپ لنوو IdeaPad 15 L340 ،

خرید لپ تاپ

بختیار رحماندوست بازدید : 99 پنجشنبه 13 بهمن 1401 : 9:57 نظرات (0)

خرید لپ تاپ

laptop1. بهترین لپتاپ Core i5 ایسر کدام لپتاپ است؟ لپ تاپ ایسر Core i5 نیترو 5 یکی از بهترین لپتاپ های Core i5 است. 2. کدام لپتاپها برترین لپ تاپهای کورای ۵ هستند؟ لپتاپ لنوو IdeaPad 15 L340 ، لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 و سایر لپتاپهایی که در این مقاله معرفی شدهاند از بهترین لپ تاپ های i5 هستند. لپ تاپ های Core i5، برای بسیاری از کاربران، بهترین گزینه برای خرید به شمار میروند؛ چون هم سرعت بالایی را ارائه میدهند و هم معمولاً ارزانتر از لپ تاپهای ممتاز هستند. برای پیدا کردن بهترین لپ تاپ آی 5، باید به کارت گرافیک اختصاصی و عملکرد آن و همچنین رم لپ تاپ نیز توجه کنید. این عوامل، عواملی هستند که در استفاده شما در گیمینگ یا نرم افزارهای سه بعدی، تاثیر به سزایی میگذارند. حتی ممکن است با داشتن برترین لپ تاپ کورای ۵ و رم زیاد، همچنین کارت گرافیک خوب به همراه حافظه سریع SSD، عملکرد بهتری نسبت به یک لپ تاپ Core i7 دریافت کنید.

افزایش لپ تاپ خود را با این نکات

laptopاما لپ تاپهایی با کاربری های سبک تر قیمتهای نسبتا مناسب تری نیز دارند. این دسته از لپ تاپ ها برای افرادی که کاربری های سنگین دارند بسیار مناسب است. لپ تاپ های گیمینگ ایسر برای کسانی که میخواهند تجربه بازی را بسیار لذت بخش داشته باشند گزینه های خوش قیمتی دارد. مشخصات لپ تاپ ایسر سری گیمینگ بسیار جذاب هستند و هر ساله عده زیادی را برای خرید ترغیب میکنند. این دسته از لپ تاپ ها برای افرادی که کاربری های سبک دارند بسیار مناسب است. برای افرادی که لپ تاپ خود را برای امور روزمره مانند وبگردی، دیدن فیلم و مولتی مدیا میخواهند بهترین انتخاب است. بودجه ای که شما برای خرید این لپ تاپ ها کنار میگذارید تا حد زیادی کمتر از پردازنده های دیگر خواهد بود. شرکت اینتل پردازنده های i5 را به عنوان مدلهای میان رده به بازار روانه کرد. لپ تاپهایی که این پردازنده ها را دارا میباشند از قیمت میانه برخودارند. اما معمولا قیمت لپ تاپ ها فقط به نوع ونسل پردازنده مربوط نیست.

رویکرد جامع به لپ تاپ

لپ تاپ ایسوس امروزه نام آشنایی برای تمام افراد است. حتی آنهایی که تا به حال لپ تاپ نداشتهاند، نام این برند را شنیده و برای آنها شناخته شدهاست. معمولا تنوع، کارایی و کیفیت در کنار قیمت به عنوان فاکتورهایی است که افراد را برای خرید لپ تاپ ایسوس تشویق میکند! توجه به همین موضوع سبب شده است تا لپ تاپ های ساخته شده توسط برند ایسوس به یکی از اولویتهای اصلی افراد برای خرید لپ تاپ تبدیل شود. در حال حاضر انواع لپ تاپ ایسوس در بازار موجود است که با توجه به نیاز و بودجه خود میتوانید نسبت به خرید آنها اقدام کنید! با کمی جستجو در بین لپ تاپ های تولید شده توسط این کمپانی متوجه وجود تنوع در آنها، چه از نظر سخت افزاری و چه از نظر ظاهری میشوید! یکی از مهمترین فاکتورهایی که در زمان خرید لپ تاپ و انتخاب آن، برای افراد اهمیت زیادی دارد، قیمت لپ تاپ است.

  • هیبریدیها (Hybrid)
  • دارای پِن یا قلم
  • انواع CPU | انتخاب بهترین CPU
  • پردازنده های قدرتمند
  • لپ تاپ ایسوس Zenbook
  • نوع صفحه نمایش: FHD 1080p Touchscreen
  • مدل پردازنده مرکزی: 10310U
  • مناسب بازیهای میان رده

با توجه به این مسائل، خرید لپ تاپ استوک میتواند برای یک دانش آموز مناسب و مقرون به صرفه باشد چون قیمت لپ تاپ استوک نسبت به لپ تاپ نو و آکبند ارزانتر و مناسب تر میباشد. هنوز اپلیکیشن مشخصی برای شاد تعریف نشده است و باید از محیط تحت وب برای انجام این کار استفاده شود. برای ورود به سامانه شاد در محیط ویندوز باید از طریق مرورگر لپ تاپ به آدرس مورد نظر مراجعه کرده و با وارد کردن شماره تلفن اعلام شده به مدرسه، وارد کلاس مجازی مشخص شده گردید. برای انجام کارهای تجاری و فعالیت در بورس از لپ تاپهایی با شرایط مناسب باید استفاده شود که با عنوان لپ تاپ ترید شناخته میشوند. برای تجارت یا ترید باید از لپ تاپهایی با قدرت بالای پردازند استفاده شود تا بتواند سرعت کاربر را به اندازه کافی افزایش دهد. در بازار بورس به دلیل شرایط خاصی که بر این نوع بازار حاکم است داشتن سرعت عمل بالا میتواند برای کاربر سرنوشت ساز بوده و هر لحظه تعلل ممکن است باعث ضرر و زیان گردد.

تنها مهم عامل مصوب است درباره بیاموزی لپ تاپ

laptopاز آنجا که در خرید کالای استوک اطمینان نسبت به کیفیت و عملکرد آن کمی سخت به نظر میرسد، توصیه میکنیم برندهای معتبر و شناخته شده را اولویت قرار دهید. به عنوان مثال، برای خرید لپ تاپ استوک ایسوس، لنوو، hp و لب تاب استوک دل جزء بهترینها هستند و کیفیت محصولاتشان بر همگان ثابت شده است و هرگز از قطعات بیکیفیت در ساخت محصولات خود استفاده نمیکنند. این نوع لپ تاپ در برابر رطوبت، خش و ضربه کاملا مقاوم بوده و به همین منظور بدنه آنها از فلز آلومینیوم تیتانیوم ساخته میشوند. لپ تاپ استوک صنعتی با تعریف ارائه شده سیستم هایی هستند که به هر دلیل از حالت آکبندی خارج شده و به عنوان جنس دست دوم در بازار عرضه میشوند. قیمت لپ تاپ استوک صنعتی معمولا نسبت به آکبند آن حداقل 30 درصد پایین تر میباشد به همین دلیل خرید لپ تاپ استوک میتواند برای متقاضیان مقرون به صرفه تر باشد.

laptopدر کنار ارائه بهترین قیمت لپ تاپ ایسوس، مجموعه آی تی سیتی گارانتی 3 ساله نرم افزار آیسوسیران را نیز ارائه می کند تا کاربران با آرامش خیال بیشتری اقدام به تهیه محصولات کنند. در آی تی سیتی بزرگ ترین نکته در مورد بحث قیمتی، تضمین آن است. در حقیقت ما تضمین بهترین قیمت لپ تاپ ایسوس را داده و آن را به شما ارائه می کنیم. در کنار آن مهلت 10 روزه تست دستگاه در کنار ارسال رایگان به سراسر کشور و ضمانت اصالت کالا از دیگر موارد مهمی است که مجموعه آی تی سیتی آن را به کاربران ارائه کرده و به آن مفتخر است. بنابراین می توان با اطمینان گفت که بهترین قیمت لپ تاپ ایسوس را می توانید از مجموعه آی تی سیتی دریافت کنید. لیست قیمت لپ تاپ ایسوس به صورت کامل و بر اساس موجودی روز در این صفحه قرار گرفته قیمت لپ تاپ i5 است. ارزان ترین لپ تاپ ایسوس یا ارزان قیمت ترین نوت بوک ایسوس را می توان در دسته محصولات معمولی ایسوس یافت. این محصولات با توجه به کاربران هدف خود می توانند مشخصات فنی و پیکربندی های متنوعی داشته و نیاز کاربران را به بهترین شکل رفع کنند. همین موضوع باعث شده تا بیشترین گسترده قیمتی را در این دسته بندی شاهد بوده و محصولاتی ارزان قیمت را در این دسته شاهد باشیم. اگر شما هم قصد خرید لپ تاپ ایسوس با گارانتی معتبر و اصلی را دارید می توانید به راحتی از فروشگاه اینترنتی ما سفارش خود را ثبت کنید.

آیا این لپ تاپ Factor در واقع این طاقت فرسا

laptopشما میتوانید لپ تاپهای ۱۳ اینچی اچ پی را خریداری کرده و از خرید خود لذت ببرید. در حالت کلی، خرید لپ تاپ اچ پی را میتوانید در اولویت خود قرار داده و به جمع کثیری از لپ تاپهای این کمپانی در بازار نیز دسترسی داشته باشید. اچ پی به تازگی، لپ تاپ Specter x360 14 خود را روانه بازار کرده است و چندین محصول جذاب دیگر هم دارد که میتوانیم به Envy 14 و Elito Folio هم اشاره کنیم. هرکدام از این لپ تاپها در بازار خاص هستند و طی کنفرانس سالیانه CES 2021 معرفی شدند. این لپ تاپها را میتوانید در کنار لپ تاپهای سری کروم بوک قرار دهید که بسیار جذاب بوده و میتوانند نیازهای خاصی را از شما برطرف سازند. حال در ادامه قصد داریم که به مهمترین شاخصه لپ تاپهای اچ پی پرداخته و ببینیم که چه تاثیراتی میتوانند روی قیمت لپ تاپ اچ پی داشته باشند.

  • لپ تاپ ایسوس Ryzen 9
  • میزان استفاده شما از لپ تاپ
  • می تواند کمی گرم شود
  • سری پردازنده مرکزی: Core™ i3 - Core™ i7

سخت افزارهای قدرتمندی مانند پردازنده نسل یازدهمی اینتل که در این لپ تاپ بکار رفته است باعث شده تا این لپ تاپ به راحتی اجرای بازیها و نرم افزارهای گرافیکی و مهندسی، لپ تاپ استوک اجرا کند. این لپ تاپ قدرتمند گیمینگ با صفحه نمایش ۱۷ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ و کیفیت FHD تولید شده است. رفرش تایم یا همان نرخ تازه سازی تصویر در این لپ تاپ ۳۶۰ هرتز بوده که لذت تماشای تصاویر بدون پارگی را دو چندان میکند. پردازنده این محصول چهار هسته ای و از نسل دوازدهم پردازنده های اینتل بوده نشان از قدرت پردازش بالای اطلاعات در این لپ تاپ را دارد. باتری ۴ سلولی با توان خروجی ۹۰ وات ساعت در این لپ تاپ تعبیه شده که توانایی نگه داری شارژ تا ۶ ساعت را دارد. این لپ تاپ ترکیب شگفت انگیزی از قدرت، زیبایی و ظرافت است. علاوه بر کیبورد، برخی قسمتهای بدنه نیز از نورپردازی RGB پشتیبانی میکنند. صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی این لپ تاپ که یکی از بزرگترین صفحه نمایشها در بین لپ تاپها است، تصویری با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ و با کیفیت FHD به کاربر نشان میدهد. باتری این محصول ۴ سلولی و با توان خروجی ۹۰ وات ساعت بوده که قابلیت نگهداری شارژ تا ۷ ساعت را دارد. یک محصول قدرتمند دیگر از شرکت ام اس آی که دارای قابلیت نورپردازی هر کلید بصورت مجزا را دارد. صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی بکار گرفته شده در این محصول قابلیت نمایش تصاویر با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ با کیفیت FHD را دارد. باتری این لپ تاپ ۴ سلولی با توان خروجی ۶۵ وات ساعت است که قابلیت نگهداری شارژ تا ۵ ساعت را دارد.

بالا 10 Websites برای جستجوی لپ تاپ

laptopاگر قصد خرید لپ تاپ را داشته باشید، احتمالا در میان جستجوهایی که در گوگل یا فروشگاههای مختلف داشتهاید با دستهای از لپ تاپ ها به نام لپ تاپ Core i5 آشنا شده اید! لپ تاپ Core i5 در بازار با تنوع بالایی وجود دارد، به طوری که شما میتوانید این لپ تاپها را با سخت افزار و کانفیگهای متفاوت، مطابق با آنچه که خودتان نیاز دارید پیدا کرده و اقدام به خرید نمایید. در پادکست زیر توضیحاتی در مورد لپ تاپ i5 دادهایم که کاربردی خواهد بود. قبل از این که نسبت به خرید لپ تاپ Core i5 اقدام کنید، بهتر است که کمی در مورد این لپ تاپ ها اطلاعات داشته باشید. یکی از مشخصترین ویژگی این لپتاپها این است که پردازنده مرکزی به کار رفته بر روی این لپ تاپ ها از شرکت اینتل و از نوع Core i5 است. این پردازنده در نسلها و سریهای متفاوت در بازار موجود است که در حال حاضر جدیدترین آن لپ تاپ با پردازنده Core i5 نسل 12 میباشد که از قدرت بالایی برخوردار است.

هر از اینها پنج راز تکنیک‌ها را اعمال کنید. برای بهبود لپ تاپ

laptopالبته این سری لپ تاپها دارای قیمت بیشتری هستند و باید این موضوع را هم در اولویتهای خود بررسی کنید. لپ تاپهای تجاری HP، با پشتیبانی از قابلیت IT، میتوانند عملکردی قوی همراه با طراحی حرفهای را با توجه به قیمت لپ تاپ اچ پی در اختیار داشته باشند. این لپ تاپها قابلیت حمل خوبی دارند و در صورت علاقهمندی، میتوانید لپ تاپهای سری EliteBook Folio را هم با وزن سبک و قابلیت حمل بالاتر مدنظر داشته باشید. این لپ تاپها جزو ارزانترین لپ تاپهای این کمپانی هستند و برای کاربران تجاری طراحی شدهاند. این خط تولید دارای طراحی و عملکرد ویژهای برای بهره وریهای روزمره است و میتوانید از آن برای دفاتر کاری خود هم استفاده کنید. این لپ تاپها برای کاربران حرفهای طراحی شده است و دارای عملکردی نزدیک به ایستگاههای کاری هستند. لپ تاپهای زدبوک کمپانی اچ پی، توان عملیاتی بسیار بالایی دارند و میتوانند امنیت بالا همراه با طراحی ناهموار را برای حمل سادهتر برای شما داشته باشند.

laptopخرید و انتخاب لپ تاپ core i5 می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی باشد که به دنبال خرید یک لپ تاپ با عملکرد و قدرت پردازشی متوسط رو به بالایی هستند. لپ تاپ کورای 5 در نسلهای مختلف در بازار موجود هستند که در ادامه توضیحاتی در مورد هریک از آنها ارائه دادهایم. لپ تاپ i5 نسل 10 در حال حاضر جزو لپ تاپ های قدیمی بازار به حساب میآیند. اما هنوز هم قدرت و عملکرد فوق العاده ای دارند که میتوانند در اجرای پروژههای دانشجویی، مهندسی، گرافیکی ساده و… شما را شگفت زده کنند. از محبوبترین لپ تاپهای بازار میتوانیم به لپ تاپ i5 نسل 11 اشاره کنیم. این لپ تاپ ها جدا از قیمت مناسب، سخت افزار فوق العاده ای نیز دارند و نیاز کاربران را به خوبی پاسخ میدهند. در بازار لپ تاپ ایران میتوانید این دسته از لپ تاپ ها را به آسانی پیدا کرده و نزدیک ترین گزینه به نیاز خود را خریداری کنید.

برترین 10 اشتباهات در رایانه اینکه می‌توانید Easlily درست در این زمان

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت قیمت سرفیس استوک.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به مجله سرای فرش ایرانی خوش آمدید. در اینجا به معرفی انواع فرش ایرانی ، راهنمای خرید لوازم خانگی ، معرفی بهترین لپتاپ های استوک ، خرید لوازم آرایشی و... می پردازیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 126
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,269
  • بازدید ماه : 5,787
  • بازدید سال : 56,621
  • بازدید کلی : 111,227
  • تلویزیون ۸۶ اینچ هوشمند شیائومی مدل Xiaomi TV MAX 86

    تلویزیون ۸۶ اینچ هوشمند شیائومی مدل Xiaomi TV MAX 86

    https://kalinab.com/product/xiaomi-tv-max-86/