loading...

مجله سرای فرش ایرانی

تلویزیون سامسونگ یا ال جی کدامیک بهتر است؟ چرا یک رنگ غیرعادی به تلویزیون سامسونگ اضافه شده است؟ در صورت مشاهده این ایراد بهتر است تلویزیون را خاموش کنید و از دستکاری آن خودداری کنید. بهتر است دستگاه

تلویزیون سامسونگ یا ال جی کدامیک بهتر است؟

samsung tvچرا یک رنگ غیرعادی به تلویزیون سامسونگ اضافه شده است؟ در صورت مشاهده این ایراد بهتر است تلویزیون را خاموش کنید و از دستکاری آن خودداری کنید. بهتر است دستگاه توسط تکنسین تعمیر تلویزیون سامسونگ مورد بررسی قرار گیرد. به طور کلی تجربه نشان داده که اگر یک رنگ غیرعادی به صفحه نمایش اضافه شده است احتمالا این ایراد به دلیل وجود اشکال در لیکوئید دستگاه است. در صورت محرز شدن این ایراد، تنها راه برای باقی مانده، تعویض پنل است چرا که امکان تعمیر آن وجود ندارد. هزینه تعویض پنل معمولا هشتاد تا نود درصد هزینه خرید یک تلویزیون نو است. به همین دلیل بسیاری از مشتریان از تعویض پنل منصرف می شوند و ترجیح می دهند به جای آن یک تلویزیون جدید خریداری کنند. آیا برنامه نصب شده در تلویزیون سامسونگ من باید بروزرسانی شود؟ برای بررسی اینکه آیا برنامهی موجود در تلویزیون سامسونگ باید بروزرسانی شود یا خیر، میتوانید از دستورالعمل درج شده در این بخش استفاده کنید.

  • دارای قابلیت ضبط برنامه (PVR)
  • تکنولوژی PurColor
  • تکنولوژی 4K Upscaling برای افزایش رزولوشن تصاویر به 4K
  • قابلیت Auto Channel Search و جستجوی خودکار کانال
  • نوع صفحه نمایش: LED
  • نحوه ثبت سفارش

قیمت تلویزیون سامسونگ 43اطلاع از نکاتی که باعث افزایش طول عمر تلویزیون سامسونگ میگردد میتواند شما را در استفاده بهتر از این دستگاه یاری نماید. سعی کنید دستگاه را مستقیما به پریز برق متصل نکنید و در اتصال این دستگاه به برق از محافظ استاندارد استفاده نمایید. همچنین بهتر است برای از بین بردن گرد و خاک تلویزیون از دستمال نرم استفاده نمایید. دستمال های زبر ممکن است منجر به خط افتادن بر روی صفحه دستگاه شما گردد. برای جلوگیری از سقوط و وارد شدن آسیب به این دستگاه سعی کنید فضای بالای این دستگاه همیشه خالی باشد. از قرار دادن اشیاء مثل مجسمه و کتابخانه در فضای بالایی این دستگاه خودداری نمایید. طبق اطلاعات راهنمای فارسی تلویزیون سامسونگ بهتر است در صورت کارکرد نادرست این دستگاه در اسرع وقت با نمایندگی تلویزیون سامسونگ تماس حاصل نمایید. که تصاویر این قطعات و نحوه و محل قرارگیری آنها را میتوانید در دفترچه راهنمای تلویزیون سامسونگ مشاهده نمایید.

تلویزیون سامسونگ اسمارت

قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچچرا تلویزیون سامسونگ فلش رو نمیخونه؟ دلایل مختلف عدم تشخیص فلش به وسیله تلویزیون شما: قالب فلش اشتباه: بعضی از تلویزیون ها فقط قالب FAT32 را تشخیص می دهند،اگر قالب فلش غیر از FAT32 است، پس آن را تغییر دهید. ناکارآمد ساختار بدنه فلش: گاهی اوقات ممکن است بدنه فلش آسیب ببیند و دیگر ممکن است نتواند عملکرد خود را انجام دهد. پورت تلویزیون خراب است: در چنین شرایطی می توانید از پورت دیگری برای اتصال فلش به تلویزیون استفاده کنید. هر وقت کابل hdmi وصل میکنم به تلویزیون یه هو وسط تماشای فیلم تصویرش قطع میشه؛ چرا؟ توصیه میکنیم که از کابل HDMI استاندارد و اورجینال استفاده کنین چراکه استفاده از کابل غیر اورجینال میتونه به مین برد یا همون برد اصلی تلویزیون آسیب وارد کنه. من یه تلویزیون سامسونگ ال ای دی دارم که سمت چپ بالای تصویر یه هاله نور به وجود اومده، قبلا هم تو تلویزیون سامسونگ ال سی هم این مشکل داشتم؛ دلیلش چیه؟ یا بک لایت تلویزیون شما دارای مشکل است یا پنل آن. اگر مشکل از بک لایت تلویزیون باشد دستگاه شما ضربه خورده است. تلویزیون ال ای دی یا ال سی دی سامسونگ من روشن نمیشه؟ از کارافتادگی مین برد و برد تغذیه ی تلویزیون نقش پررنگ تری در روشن نشدن دستگاه دارن.

4️⃣ در بازه قیمتی 16 میلیون چه تلویزیون 55 اینچی بخرم؟ ✔️ در بازه قیمتی 16-18 میلیون تومان می توانید تلویزیون سامسونگ 55AU7000 و تلویزیون ال جی 55UP7750 را انتخاب کنید. خرید هر کدام بیشتر بستگی به این دارد که طرفدار کدام برند باشید و تفاوت زیادی در امکانات دیده نمی شود. تلویزیون سامسونگ 55AU7000 مدل جایگزین 55TU7000 در سال 2021 است؛ که پیشبینی می شود همچون مدل پارسال یکی از تلویزیون های پرفروش بازار باشد. کیفیت تصویر با روشنایی بالا و همچنین سیستم صوتی با کیفیت در کنار طراحی خوش ساخت و در آخر قیمت تلویزیون سامسونگ 55AU7000 موجب شده اند که کاربران زیادی به سمت خرید آن سوق داده شوند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که یک تلویزیون با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول می خواهید که از نظر امکانات خیلی پیشرفته نباشد یکی از گزینه های مناسب برای شما تلویزیون سامسونگ 55AU7000 است.

ده اطلاعات همه باید تلویزیون سامسونگ

اگر قطع صدای تلویزیون سامسونگ ریشه در مین برد داشته باشد، این قطعه باید تعمیر یا تعویض شود. بلندگوی تلویزیون نیز می تواند عامل قطع صدای تلویزیون سامسونگ باشد، شاید احتمال آن کم باشد، اما غیر ممکن هم نیست. به همه اینها باید تنظیمات غلط را نیز اضافه کنید. در واقع اگر صدای تلویزیون سامسونگ شما به دلیل تنظیمات غلط و نادرست، قطع شده باشد، باید بگوییم که کاربر بسیار خوش شانسی هستید. می توانید با کمک دفترچه راهنما و مرور آن تنظیمات درست را اجرا کنید و در نهایت تعمیر صدای تلویزیون سامسونگ را خودتان انجام دهید. کمپانی سامسونگ انواع گوناگونی از تلویزیون را طراحی، تولید و روانه بازار می کند. تلویزیون های ال سی دی، ال ای دی ، تلویزیون پلاسما، تلویزیون های هوشمند و … نمونه هایی از تولیدات کمپانی سامسونگ در حوزه تلویزیون است که هر کدام را با ساختاری جداگانه و منحصر به فرد تولید و عرضه می کند. همه این مدل ها با وجود کیفیت بسیار بالایی که دارند، باز هم ممکن است دچار آسیب ها و اختلالاتی شوند که نیاز به تعمیر و ترمیم داشته باشند. برای تعمیر تلویزیون سامسونگ با خیال راحت به این واحد اختصاصی اعتماد کنید و مطمئن باشید که دستگاه سالم خود را باز خواهید یافت. کمپانی سامسونگ در صنایع مختلفی از فناوری و تکنولوژی فعالیت دارد. نمایندگی سامسونگ درگاهی امن و مورد اطمینان است که در دو زمینه فروش و خدمات پس از فروش فعالیت می کند. این نمایندگی تلاش می کند با سر لوحه قرار دادن اصول مشتری مداری و مغتنم شمردن حقوق او، در هر زمینه ای رضایت او را جلب کند. در تنها نمایندگی سامسونگ در ایران می توانید با بهره مندی از امکانات و تسهیلات متنوع و گسترده، خریدی ایمن و مطمئن داشته باشید.

از جمله مهم ترین مسائل پیش از خرید تلویزیون سامسونگ تشخیص اصل بودن این دستگاه می باشد. امروزه انواع مختلفی از مدل های تلویزیون سامسونگ به بازار عرضه می شود که هریک از آن ها دارای فناوری های مختلفی می باشند. با توجه به تنوع بسیار زیادی که محصولات سامسونگ دارد و همچنین عرضه آن در تمامی کشور ها امکان تقلبی بودن آن افزایش یافته است. معمولا برند هایی مانند سامسوگ و یا دیگر برند های معتبر جز هدف کلاهبرداران جهت ساخت و عرضه محصولاتی همچون تلویزیون سامسونگ به صورت تقلبی است. ما در این مقاله قصد داریم شما را با فوت و فن های تشخیص اصل یا تقلبی بودن تلویزیون سامسونگ آشنا سازیم. راه های تشخیص این کار که ما به شما ارائه خواهیم داد مطمئن ترین راه برای تشخیص این موضوع می باشد. پس با ما همراه باشید. پیش از هر چیزی می بایست این نکته را مد نظر قرار داد که خرید تلویزون سامسونگ می بایست حتما از فروشگاه های معتبر خرید انجام گیرد.

  • کابل برق
  • مایکروویو و سولاردام
  • مجهز به قابلیت Q-Symphony
  • سرویس نرمافزار و سختافزار کامپیوتری
  • نسل هشتم
  • لباسشویی دوو
  • دارای ویژگی Audio Pre-selection Descriptor
  • دارای قابلیت V-Chip برای کنترل والدین

در نظر داشته باشید، اعلام هزینه کار بغد از عیبیابی کامل مشخص میگردد. یعنی تا قبل از بررسی کامل نمیتوان در مورد قیمت تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ صحبت کرد. پیدا شدن مشکل و خرابی برد اصلی تلویزیون سامسونگ به دلایل بسیاری ممکن است اتفاق افتاده باشد. ولی اصلا نگران نباشید مرکز تی وی تعمیر این مشکل را در کمترین زمان ممکن برای شما حل میکند. داستان از جایی شروع میشود که هنگام تماشای تلویزیون، دستگاه ناگهان خاموش و پس از روشن، چراغ جلوی تلویزیون چشمک میزند و دستگاه کامل روشن نمیشود. این یعنی مین برد تلویزیون آسیب دیده و باید برای تعمیر برد تلویزیون سامسونگ سریعا اقدام کنید. این نکته را هم بدانید که خرابی این برد اصلی دستگاه معمولاً به دلیل استفاده از کابل hdmi غیراصل و بیکیفیت است. هزینه ی تعمیر برد تلویزیون سامسونگ فقط با بررسی دقیق تعمیرکار تعمیرگاه تی وی تعمیر به شما اعلام میشود. خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ توسط تعمیرگاه مجاز تی وی تعمیر به دو روش انجام میشود.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون سامسونگ بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به مجله سرای فرش ایرانی خوش آمدید. در اینجا به معرفی انواع فرش ایرانی ، راهنمای خرید لوازم خانگی ، معرفی بهترین لپتاپ های استوک ، خرید لوازم آرایشی و... می پردازیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 191
  • بازدید امروز : 387
  • باردید دیروز : 428
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,930
  • بازدید ماه : 6,448
  • بازدید سال : 57,282
  • بازدید کلی : 111,888
  • تلویزیون ۸۶ اینچ هوشمند شیائومی مدل Xiaomi TV MAX 86

    تلویزیون ۸۶ اینچ هوشمند شیائومی مدل Xiaomi TV MAX 86

    https://kalinab.com/product/xiaomi-tv-max-86/