loading...

مجله سرای فرش ایرانی

چی شد پس؟!!! چرا جواب انتقادم رو نمی دهید؟   قیمت Led 43 اینچ ال جی   جریان برق میتواند در لوازم دیجیتال مشکل ایجاد کند. سلام خیلی تو اینترنت گشتم و شما از همه کامل تر توضیح

سلام خیلی تو اینترنت گشتم و شما از همه کامل تر توضیح دادین واقعا دمتون گرم. همچنین روی S7 و GRAND PRIME هم تست کردم ولی همشون میگن سیگنال وجود ندارد. بازی های حجم بالا ۱۰۰ مگابایت رو با لگ اجرا میکنه.خرید تلویزیون ال جی و قدرت انتقال پایین هست! پورت یو اس بی رو به شارژر وصل میکردم میکرو رو به موبایل و HDMI رو به تلوزیون وصل میکردم(به اچ دی ام ای MHL هم وصل میکردم.). بعد که دیدم کارمو راه نمیندازه رفتم یه تبدیل MHL خریدم. اینم بگم که موبایلم S5 هست و از otg و MHL هم پشتیبانی میکنه. مثلا من به صورت بی سیم به تلویزیون وصل میشم (خود تلوزیون این قابلیت رو داره مثل screen mirroring در سامسونگ) ولی فقط بدرد اهنگ و ویدیو و عکس میخوره! همه جا رو چک کردم و حتی تو تنظیمات تلوزیون هم رفتم ولی چیز خاصی نبود. تلوزیونمون هم Hisense هست و روی LG هم تست کردم هر دو گفتن سیگنال موجود نیست. ولی بازم مشکل من حل نشد! چیکار کنم؟ تاحالا ۱۰۰ تومن الکی حروم کردم. تلوزیون ما تمام چیز هایی که گفتین رو ساپورت میکنه. رفتم یه تبدیل mhl دیگه خریدم اونم جواب نداد! بعد که همه کار هارو انجام دادم رفتم که با تلوزیون برم روی HDMI بعد که رفتم نوشت سیگنال موجود نیست!

  • به طرز چشمگیری طراحی نازکی دارد
  • بهره بردن از تکنولوژی های برتر تصویر
  • U - الترا اچ دی UHD
  • ارزانتر بودن این تلویزیونهای به نسبت OLED

سلام. بابا نخواستیم لطفا به همون حالت قبل برگردونید یا لااقل شبکه 3 رو 264 و HD پخش کنید. دیگه این چرتوپرتا مگه کیفیت میخواد؟ قبلا شبکه های 3,مستند،تماشا رو hd یا همون 1080i میگرفتیم کیفیتشم خوب بود و راضی بودیم. الان اومدن مثلا بقیه کانالارو hd کردن ولی تلویزیون من نمیگیره. من قدرت خرید تلویزیون جدید ندارم ایهاالناس. سلام. همدان 10 شبکه جدید HD همراه با تصویر و صدا دریافت شدند. قبلا 3 شبکه اچ دی داشتیم الان هیچی نداریم. من تلویزیون w800a دارم که محصول سال 2014 هست و قدیمی محسوب نمیشه چون رزولوشن این تلویزیون 1080p هست. آقو مال ما تصویر هست، صدا نیست! ازکجا باید بدونیم که شبکات hd را دریافت کردیم یا نه؟ آخه این چه وضعیه. مثل سری قبل که 3 و مستند و تماشا رو hd کردید لطفا کانالهای جدیدم باهمون روش hd کنید. اصلا hd چیزه؟ چی میدی که بخوایم hd یا sd ببینیم؟

{یکی از بهترین راه حلهای موجود خرید ساند بار است.|کدام برند تلویزیون ایرانی بهتر است؟|قیمت تلویزیون ال جی ۳۲اینج|قیمت تلویزیون ال جی 37 اینچ ال سی دی|افزایش صدای تلویزیون ال جی}

البته درگاههایی مانند LAN در حال حاضر هم کاربرد خاص خودش را دارد و مثلا شما میتوانید به کمک آن مودم خود را به طور مستقیم به تلویزیون متصل کنید. بیشتر بخوانید: تلویزیون ایرانی بخریم یا خارجی؟ یکی از بهترین راه حلهای موجود خرید ساند بار است. این تخت شدن تلویزیونها و باریک شدن آنها باعث شد تا شرکتهای سازنده فضای زیادی برای اسپیکرها نداشته باشند و صدای تلویزیونهای حال حاضر چندان خوب نیست. هرچقدر که فناوری تلویزیونها پیشرفت کرد شاهد محصولات باریکتری بودیم و در حال حاضر به واقع تلویزیونهای موجود باریک و تخت هستند و شما به راحتی میتوانید آنها را به دیوار متصل کنید. کدام برند تلویزیون ایرانی بهتر است؟ یکی از قابلیتهایی که مربوط به بخش اسپیکر تلویزیون است و هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید Dolby Atmos نام دارد. این محصولات به کمک HDMI یا حتی به صورت وایرلس به تلویزیون شما متصل میشوند و کیفیت و حجم صدای آن را بسیار افزایش میدهند.

{عیب یابی ال ای دی ال جی|کنترل تلویزیون ال جی با گوشی ال جی|تشخیص اصل بودن تلویزیون ال جی}

این تلویزیون با کیفیت که تصاویر با کیفیت ۴Kبسیار بالایی به نمایش می گذارد.این محصول دارای ۳ عدد درگاه HDMI و ۲ عدد درگاه USB می باشد. از قابلیت های این محصول می توان به قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی، قابلیت جابجایی زمان تصویر در حال پخش از شبکه های تلویزیونی،خرید تلویزیون ال جی سایز 32 اینچ امکان ضبط بر روی حافظه خارجی و قابلیت کنترل تطبیقی صدا اشاره کرد. سیستم صوتی تلویزیونهای هایسنس دالبی است و در مدلهای بالای آن از توان ۲۰ وات استفاده شده است. دارای گیرنده دیجیتال که با آن دیگر نیاز به نصب دستگاه برای تماشای برنامههای تلویزیون ندارید. داشتن شفافیت تصاویر در تلویزیونهای هایسنن از ویژگیهای این برند است. شرکت هایسنس یک برند چند ملیتی در کشور چین است که توانسته با تولید تلویزیون در بین رقبا خود را مطرح کند. اگر به دنبال محصولی با کیفیت و به خصوص قیمت مناسب هستید که هنوز در بازار تبلیغات جای خود را باز نکرده، هایسنس را انتخاب کنید. کیفیت تصاویر در این تلویزیونها بالاست و درخشندگی بینظیری دارد.

اغلب نرخ بروزرسانی از ۶۰ هرتز شروع شده که به معنی نشان دادن ۶۰ تصویر در یک ثانیه است. گران ترین نوع تلوزیون LED ، RGB است. LCD اولین نوع تلوزیون های باریک است به همین دلیل قیمت ارزان تری دارند. نشان دادن کامل و عمیق رنگ مشکی در LED بهتر است چون در LCD از لامپ فلورسنت برای روشنایی صفحه استفاده می شود. تلوزیون های LED به خاطر داشتن لامپ LED، نسبت به LCD طول عمر بالاتری دارد. زاویه دید، وضوح تصویر و عمق رنگ در LED بهتر است. اگر می خواهید تلوزیون با کیفیتی بخرید و به نسبت هزینه زیادی هم نپردازید، بهترین مورد تلوزیون های LED است. LED مصرف برق پایین تری دارد. تلوزیون های LED همان LCD است ولی پیکسل های آنها متفاوت است. تلوزیون های LED قطر کمی دارند، در نور زیاد هم کیفیتشان بالاست، امکانات- سایز و قیمت آنها متنوع است، مقرون به صرفه LCDهستند. یکی از ایرادات آن این است که نمایشگر آنها نیازمند نور پس زمینه مجزا است. یعنی صفحه نمایش کریستال مایع.

https://supertakhfif.ir/a-guide-on-how-to-choose-an-lg-tv/

تلفن همراه و تلویزیون خود را به یک شبکه وای فای متصل کنید. برخی از برنامههای کاربردی وجود دارند که در خصوص سیستمهای اندرویدی کارایی داشته و میتوان از آنها برای وصل کردن گوشی به تلویزیون بهره برد. در تلفن همراه خود، روی اولین آیکون در بالا سمت راست ضربه بزنید.  این روشها برای سایر گوشیها نیز مورد استفاده قرار میگیرند. به پین کد یا رمز تلویزیون نگاه کنید چون باید آن را در تلفن خود وارد کنید. یک آیکون به شکل ستاره است. در آنجا فیلد رمز یا پین کد را مشاهده خواهید کرد. برای این منظور میتوان از روشهای عمومیتر دیگری نیز بهره برد. پین کدی که در تلویزیون میبینید را وارد کنید و برای شروع نمایش روی Start now ضربه بزنید. علاوه بر روشهای مختلفی که برای اتصال گوشی به تلویزیون در بالا مورد بررسی قرار گرفتند، روشهای دیگری نیز موجود است که شما میتوانید در مورد نحوه اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون های مختلف از این روشها استفاده کنید. حالا، برنامه را در هر دو دستگاه راه اندازی کنید.

چی شد پس؟!!! چرا جواب انتقادم رو نمی دهید؟

سلام دوباره؛ چرا پیامم رو سانسور کردید؟ قبل از اجرای این طرح ارتقای شبکه ها بعضی از کانالها اچ دی پخش می شدند اما الان همونها هم حذف شده اند . شبکه یک، سه، خبر، ورزش، نسیم، مستند، آیفیلم و پویا HD هستند و دیگه شبکه تماشای HD، دریافت نمیشه و SD فعال هست. چی شد پس؟!!! چرا جواب انتقادم رو نمی دهید؟ تی وی هم 4K هست ولی اون شبکه هم دریافت نمیشه. تلویزیون ال جی مگه نمیگفتن که هرجای ایران شبکه ها ۲۱ میشن پس چرا اینجای ما شبکه تماشا و امید و شما هنوز نیست؟ یه نکته: انکودینگ تصاویر فرق کرده بخاطر همین ممکنه فقط صدا داشته باشید. این بود رسم جوانمردی؟ من که حرف ناحقی نزدم؛ هیچ تهمتی و هیچ توهینی نکردم. سراسري اچ شدن یا فقط مراکز استان ها؟ شما که هی می گویید انتقاد کنید انتقاد کنید؛ انتقاد حق شما هست! من مشهد هستم. من کلا 29 تا کانال دریافت میکنم که از 21 تا 28 شبکههای HD هستند و مابقی، SD. چرا انتقادم رو سانسور می کنید؟

مشارکت کامل تلویزیون های UHD ال جی هنوز فراتر از همه انتظارات هستند. گرافیک HDR را تنظیم می کند تا از تجربه بازی بهینه اطمینان حاصل کند. میرسند و فضای مسابقه بزرگ را به اتاق نشیمن شما می آورند. نسبت تصویر اصلی، رنگ ها و نرخ فریم را حفظ می کند. پردازنده چهار هسته ای 4K. این پردازنده نویز در فیلم ها را حذف می کند و رنگ ها و کنتراست های زنده تری ایجاد می کند. UHD را به دکوراسیون داخلی خود اضافه کنید. جدیدترین فیلمها، برنامههای تلویزیونی، مستندها و ورزشها را به صورت زنده در یک مکان تماشا کنید. واقع گرایی تصویر، رنگ های درخشان و وضوح چهار برابر Full HD را کشف کنید. سینما را به خانه خود بیاورید. به لطف فرمت های چندگانه HDR، از جمله HDR10 و HLG، از فیلم های مورد علاقه خود با همان کیفیت اصلی لذت ببرید. دید کارگردان زنده می شود. از برنامه های Apple TV و Netflix لذت ببرید. با حالت های بهینه شده برای انواع مختلف بازی، همه تنظیمات را در یک مکان تغییر دهید. دادن رویدادهای بزرگ تیم های مورد علاقه خود باشید، حتی زمانی که در حال تماشای هر چیز دیگری هستید. UHD الجی رنگهای زنده و جزئیات دقیق را به لطف Active HDR ارائه میکند. به این ترتیب ایده اصلی کارگردان را با دقت بازتولید می کند تا به شما امکان می دهد فیلم را همانطور که در نظر گرفته شده تجربه کنید. برای دسترسی به محتوای مورد علاقه خود به پلتفرم های پخش مورد علاقه خود متصل شوید. یک مسابقه را از دست ندهید Sports Alert قبل، حین و بعد از مسابقات به شما هشدار می دهد. HDR تجربه تماشای حتی فراگیرتری را به شما ارائه می دهند. برای تجربه صدای فراگیر بی سیم واقعی، به راحتی بلندگوهای بلوتوث را متصل کنید. اندازی سریع و آسان بازی. فضای داخلی را بهبود می بخشد.

کاهش نور پیکسل یک فناوری کاملاً جدید نمایشگر است که تنها در OLED (دیودهای ارگانیک ساطعکننده نور) امکانپذیر است. تلویزیون OLED الجی در نهایت به بیان کامل سیاهی دست یافته است؛ قلمرویی که در گذشته با تلویزیونهای معمولی دست نیافتنی بود.قیمت تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل 65NANO86 از آنجا که هر پیکسل خودش به تنهایی و مستقل خاموش و روشن میشود, میزان سیاهی که در صحنههای تاریک نمایش داده میشود به گونهای است که شما تا کنون ندیدهاید. حتی در صحنههای تاریک, همه جزییات زنده و مرئی هستند. سرعت پاسخگویی تلویزیون OLED الجی یک هزار برابر سریعتر از تلویزیون LED است و به شما امکان میدهد تا از صحنههای سریع, مانند فیلمهای اکشن یا صحنههای ورزشی, بدون ماتشدگی و با تصاویر شفاف و واشح لذت ببرید. بنابراین, رنگهای مشکی و تیره میتوانند کامل و بیعیب و نقص نمایش داده شوند؛ چیزی که قبلاً ندیده بودید. پیکسلهایی که خودشان نور میدهند میتوانند نور خودشان را کنترل کنند. همین امر, عمق و زنده بودن رنگها را با بیان دقیق هر پیکسل بهبود میبخشد.

قیمت Led 43 اینچ ال جی

شما چه روشی را پیشنهاد میکنین؟ سپس از قسمت Bluetooth & other device گزینه Add Bluetooth or other device را انتخاب کنید. چرا اپل واچ با گوشی ست نمیشود؟ برخی از گوشیها نیاز به کابل یا مبدلهایی مانند مبدل MHL دارند و برخی دیگر با استفاده از وایرلس به تلویزیون متصل میشوند. از این مطلب چقدر راضی بودید؟ حال در این مرحله وارد بخش Setting شده و گزینه Device را انتخاب کنید. روشهای مختلفی برای این کار وجود دارد و بستگی به مدل گوشی شما دارد. بله برای نصب این گوشی به تلویزیون باید از کابل لایتنیگ مناسب استفاده کنید. در مرحله بعد، گزینه Wireless display or dock را انتخاب کنید تا تلویزیون را پیدا کند. قیمت تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55BX پیشنهاد خودتون رو با سایت اعتبارکالا در میان بگذارید. ابتدا Wi-Fi و WiFi Direct تلویزیون، و همچنین وایرلس تبلت ویندوزی خود را روشن کنید. ابتدا مدل تبلت و سپس مدل تلویزیون خود را در گوگل سرچ کنید و ببینید قابلیت اتصال دارند یا خیر. پس از جستجو، دستگاه را انتخاب کنید تا تبلت به تلویزیون متصل شود و صفحه تبلت روی تلویزیون به نمایش در آید.

{نظر شما در رابطه با روبیکا چیست؟|چرا روبیکای من چن وقته تموم مخاطبامو انلاین نشون میده؟|؟؟؟؟هر کاریم کردم درست نشد.؟|اپی ساخته که روی تلویزیون هوشمند نصب بشه؟|تو این شرایت کرونا بهترین دغدغه ی سرگرمیه.|چگونه دیجیکالا از کسبوکارهای ایرانی حمایت میکند؟|چگونه به تلویزیون ال جی وصل شویم|قیمت تلویزیون جی وی سی 42 اینچ|دکمه Audio در تلویزیون ال جی}

پس از ورود به باشگاه روبیکا کاربر با گزینههای مختلفی روبرو میشود که از جمله آنها امتیازات جمع شده و رتبه کاربر است که نمایش داده میشود. خیلییییی ممنونم از روبیکا و کسانی که روبیکا انتشار دادن یعنی بهترین برنامه ای است که دیدم.تماااام خانواده من ازش راضین. همچنین دسترسیهای موجود در کدهای این اپلیکیشن به برنامههای دیگر مانند تلگرام و موبوگرام و … نظر شما در رابطه با روبیکا چیست؟ چرا روبیکای من چن وقته تموم مخاطبامو انلاین نشون میده؟ از جمله اشکالات بزرگی که برای این اپلیکیشن گفته میشود، مشخص نبودن فرد یا شرکتی است که به صورت واقعی، پشتیبان آن محسوب میشود. سلام. خسته نباشید. آیا روبیکا برای تلویزیونهای هوشمند هم فکری کرده؟ ؟؟؟؟هر کاریم کردم درست نشد.؟ بحث در این مورد را به دیگر مطالب منتشر شده و مطالب آینده آیتیرسان واگذار میکنیم. اپی ساخته که روی تلویزیون هوشمند نصب بشه؟ بخشهای دیگری نیز در این اپلیکیشن وجود داشت که از بررسی آنها به دلیل کم اهمیت بودن صرف نظر کردیم. البته نکتهای که شاید کمی پشت پرده روبیکا را مشخص نماید، ارسال پیامکهای این اپلیکیشن از سر شماره اختصاصی ایرانسل است. تو این شرایت کرونا بهترین دغدغه ی سرگرمیه. چگونه دیجیکالا از کسبوکارهای ایرانی حمایت میکند؟ نیز سر و صدای زیادی به پا کرده است که در بررسیهای انجام شده توسط آیتیرسان نیز تایید شده و توضیحاتی نیز توسط مسئولین آن ارایه گردیده است. در سایت رسمی این شرکت نام شرکت فناوران نوین هوشمند پارسی ذکر شده است ولی نام و نشان خاصی از آن نتوانستیم بیابیم. سلام روبیکا من واسه سیستم عامل ای او اسه فقط مث وات یا تلگراف صفحه پیام رسانش باز میشه😐رویینو و اینا ک میگین نداره چرا؟

سلام و وقت به خیر؛ این مشکل به این دلیل هست که مرورگر دستگاهها قدیمی شده و برای پخش فیلم به مشکل برمیخوره. اگه بخشی از منوی تلویزون غیر فعال شده از قسمت منوی «گزینه» یا همان «Option» دستگاه رو بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید. سلام و وقت به خیر؛ مدت زمان استفاده از محیط اپلیکیشنها برای این مدل منقضی شده و تا 2017/1/5 بوده. متاسفانه آپدیت جدیدی برای دستگاه ارائه نشده که به روز رسانی مرورگر رو هم داشته باشه. سلام و وقت به خیر؛ میتونید از اینترنت گوشی روی این دستگاه استفاده کنید. در همون قسمت شبکه و اتصال بی سیم به جای انتخاب مودم، اسم گوشی رو انتخاب کنید و رمز رو وارد کنید البته قبل این لازمه گزینه هات اسپات گوشی رو هم روشن کنید. سلام من تلویزیون 47LB65200 دارم ولی هیچ برنامه ای روش اجرا نمیشه یعنی اصلا وارد LG store نمیشه فقط چند بار لوگو میاد و میره بعد از هوشمند خارج میشه و میره رو آنتن آیا به خاطر تحریم نمیشه وارد شد؟ میتونید از دستگاههای اندروید باکس استفاده کنید.

بهتر نشان داده میشود. را به تلویزیون وصل میکنید باید به تعداد درگاه USB ،HDMI، کامپوننت، LAN و … علی رغم ویژگیهایی خوبی مثل عمر بالا و نرخ بروزرسانی تصویر بالا، تلویزیونهای پلاسما در حال حاضر به ندرت در بازار یافت میشوند. ولی اگر علاوه بر گیرنده دیجیتال وسایلی مثل لپ تاپ، کنسول بازی، ساندبار و … » را مطالعه کنید. مهمترین ویژگی پنل در زمان خرید تلویزیون چیست؟ از جمله نکات مهم در خرید تلویزیون درگاههای ورودی و خروجی تلویزیون است. بهترین اتصالات و پورتهای تلویزیون چیست؟ اگر فقط از تلویزیون و گیرندهی دیجیتال استفاده میکنید و قرار نیست از دستگاه دیگری استفاده کنید، گزینههای بیشتری روی میز دارید. اغلب نرخ بروزرسانی تلویزیونها ۶۰ هرتز است ولی با وارد شدن مدلهای جدیدتر به بازار این نرخ به بازه ۱۲۰-۲۴۰ هرتز ارتقا پیدا کرده است. دقت داشته باشید. برای اطلاع از کاربرد پورتهای مختلف تلویزیون میتوانید مقاله« هرکدام از پورت های تلویزیون چه کاربردی دارند؟ زیرا تکنولوژیهایی مثل ال سی دی، ال ای دی و …

همچنین اتصال از طریق کابل، در مواردی که WiFi در دسترس نیست یا سیگنال شبکه بیسیم ضعیف است بسیار کاربردیتر خواهد بود. روشهای مختلفی وجود دارد که میتوانید برای اتصال دستگاه تلفن همراه خود به تلویزیون از طریق USB استفاده کنید مانند استفاده از کابل USB برای Android یا کابل Lightning برای دستگاههایiOS ، Mobile High-Definition Link (MHL) یا SlimPort. USB بروید تا انتقال فایلها را نیز فعال کنید. روشهای اتصال موبایل و تبلت به تلویزیون کداماند؟ بهتر است ببینیم که هر یک از این روشها برای به اشتراکگذاری صفحه نمایش تلفن همراه یا تبلت شما در تلویزیون چگونه کار میکند. برای دستگاههای اندرویدی (Android)، کابل USB به شما کمک میکند موبایل یا تبلت خود را به تلویزیون متصل کنید؛ البته به شرط داشتن پورت USB. اگر از تلویزیون هوشمند استفاده میکنید اتصال به برنامههای اینترنتی آسانتر است. قیمت تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55NANO96 برای تلویزیونهای دیگر میتوان از دستگاههای پخش جانبی استفاده کرد یا به ستآپباکس متصل شد تا محتوای مورد علاقه خود را در صفحه نمایش تلویزیون پخش کنید.

جریان برق میتواند در لوازم دیجیتال مشکل ایجاد کند.

هیچ راهکاری برای تعمیر وجود ندارد، و نیاز به تعویض کامل پنل وجود دارد که هزینهای تا ۸۰ الی ۹۰ درصد قیمت کل دستگاه را دربر میگیرد. زیرا کیفیت کابلی که مورد استفاده قرار گرفته پایین است و قابلیت نویز گیری ندارد. این اتفاق بیشتر به دلیل استفاده از کابلهای HDMI با کیفیت پایین رخ میدهد. به همین دلیل نمیتواند در برابر نواسانات مغناطیسی به درستی کار کند و باعث ایجاد نویز در تصویر (قطع وصل شدن تصویر) میشود. جریان برق میتواند در لوازم دیجیتال مشکل ایجاد کند. همچنین تصویر در هنگام استفاده از لوازم برقی دچار پرش و یا نویز میشود. وقتی شما از یک وسیله برقی با توان بالا مانند: لباسشویی، آبمیوهگیری و یا لوازم مشابه که دارای موتور هستند در منزل استفاده میکنید به دلیل تولید نواسانات مغناطیسی، باعث ایجاد نویز در وسایل دیجیتال میشود. اول اینکه مانند قدیم از کابل های AV و یا سه فیش استفاده کنید که این روش زیاد جالب نیست و هم کیفیت تصویر پایین میآید.

دلیل راه حل برای کسانی که فقط صدا دارند یا اصلا صدا و تصویر ندارند: در شرایط فعلی مجبورید دستگاه جدید بخرید یا صدا و سیما برای تآمین پهنای باند از پول بیت المال مردم فرستنده جدید برای مردم بخره و نصب کنه. صدا و تصویر دیجیتال به صورت 2 جریان جدا از هم هستند که گیرنده با ترکیب هر دو به شما صدا و تصویر یکپارچه میدهد. دستگاه گیرنده باید حتما از استاندارد DVB-T2 پشتیبانی کند تا سیگنال جدید را دریافت کند. در این صورت فقط صدا پخش می شود چون استاندارد صدا HE-AACv2 نسبت به قبل تغییر نکرده است. گیرنده هایی که حداکثر رزولوشن 1080p را پخش می کنند ولی از HEVC پشتیبانی می کنند هم قابل استفاده هستند. ولی در شرایط جدید فول HD بودن و پشتیبانی از استاندارد MPEG4/H.264 کافی نیست. ولی در صورت ضبط همین صدا با فرمت TS روی حافظه فلش می توانید صدا و تصویر را به راحتی روی کامپیوتر های قدرتمند یا گیرنده های که از استاندارد HEVC پشتیبانی می کنند مانند رسیور های 4k یا تلویزیون های 4k مشاهده کنید. یعنی باید بروید و از صدا و سیما یا کارخانه های وابسته دستگاه جدید بخرید یا اینکه با توجه به رزولوشن 1080p این کانال ها و نه 4K یا UHD، صدا و سیما از این تصمیم غیرعادلانه دست بردارد و به جای استفاده از استاندارد hevc و dvb-t2، با افزایش فرستنده یا حذف کانال های غیر ضروری برای تأمین پهنای باند، کانال های بیشتری را با استاندارد h264 , dvb-t و به صورت فول HD پخش کند. در صورت پشتیبانی از فقط DVB-T2 چون گیرنده فقط قادر به شناسایی صدا می باشد کانال ها را در لیست رادیو قرار میدهد و فقط صدا خواهید داشت و تصویر ی در کار نخواهد بود. باید دستگاه از استاندارد تصویر H.265/HEVC پشتیبانی کند، در غیر این صورت تصویر نخواهید داشت.

رفرنس: فروشگاه مولودی مال

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به مجله سرای فرش ایرانی خوش آمدید. در اینجا به معرفی انواع فرش ایرانی ، راهنمای خرید لوازم خانگی ، معرفی بهترین لپتاپ های استوک ، خرید لوازم آرایشی و... می پردازیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 321
  • باردید دیروز : 302
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 321
  • بازدید ماه : 7,704
  • بازدید سال : 58,538
  • بازدید کلی : 113,144
  • تلویزیون ۸۶ اینچ هوشمند شیائومی مدل Xiaomi TV MAX 86

    تلویزیون ۸۶ اینچ هوشمند شیائومی مدل Xiaomi TV MAX 86

    https://kalinab.com/product/xiaomi-tv-max-86/