loading...

مجله سرای فرش ایرانی

فهرست بلیچینگ دندان چه عوارضی دارد بلیچینگ دندان چقدر طول میکشد بلیچینگ دندانپزشکی بلیچینگ دندان چیست بلیچینگ دندان بهتره یا کامپوزیت بلیچینگ دندان چگونه است بلیچینگ دندان چقدر دوام دارد

بلیچینگ دندان به چه صورت است

بختیار رحماندوست بازدید : 256 یکشنبه 28 آذر 1400 : 10:15 نظرات (0)

اما به هر حال به مرور زمان بر اثر سایش مینا شکست نور کمتر شده و رنگ عاج نمایان‌تر می‌شود. درضمن بعضی رنگدانه‌ها هم به داخل خلل و فرج مینا نفوذ کرده و با کریستال‌های مینایی باند می‌شوند که تغییر رنگ واضح‌تری را باعث می‌شود. گاهی رنگدانه‌ها فقط روی سطح مینا رسوب می‌کند و باعث ایجاد لکه‌های سیاه و قهوه‌ای روی سطح دندان‌ها می‌شود. اگر باز هم با وجود رعایت مراقبت های گفته شده دچار عوارض لمینت دندان شدید بهتر است در اولین اقدام به پزشک معالج خود مراجعه کرده و از او راهنمایی های لازم را دریافت کنید. به هنگام مراجعه به پزشک لازم است تمام مشکلات خود را با ذکر جزئیات به پزشک گفته و از او راهنمایی بگیرید.

زیرا زمانی که دندانپزشک بخواد دندان را با مته برای ترمیم دندان استفاده کند احتمال اینکه قسمتی از دندان سالم را نیز تراش دهد وجود دارد در حالی که با کمک لیزر دقیقا همان نقطه تراش می خورد و عوارض جانبی نخواهد داشت. ترمیم مینای دندان با روش های دندانپزشکی نیز هزینه زیادی در بر دارد و درنتیجه اینکار هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. در نظر داشته باشید که هزینه لمینت دندان تقریبا 2 برابر هزینه بلیچینگ دندان است.

  • دوام و زنده ماندن بافت پیوندی (که عموماً از سقف دهان گرفته شده است) کاملاً وابسته به خونرسانی و حمایت حاصل از استخوان اطراف آن می‌باشد، زیرا در داخل سطوح خود دندان هیچ گونه رگ‌های خونی وجود ندارد.
  • بدین معنا که مشکل برخی از بیماران حاد تر است و برای درمان انها باید مراحل پیچیده تری طی شود و گروهی دیگر از افراد به انجام مراحل کمتری برای درمان نیاز دارند.
  • رنگ دندان، همیشه نشان دهنده سلامت دهان و دندان نیست و شاید شما دندان هایی به رنگ تیره داشته باشید اما مشکلی از نظر دندانپزشک نداشته باشد.
  • هر عاملی که باعث حرکت کردن بافت پیوندی در مدت زمان بهبودی آن بعد از عمل جراحی شود، بر شکل نهایی بافت پیوندی تأثیر خواهد داشت.

نتیجه‌ی درمان با استفاده از این روش، وابسته به عواملی مثل ژنتیک، نوع مشکل و... دقت داشته باشید که فاصله ی زمانی بین دو نوبت بلیچینگ در خانه حداقل باید یک ساعت باشد. تمامی حقوق این مجله برای تیم طراحی و نویسندگان سایت محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. Copyright © 2021 کليه حقوق اين سايت متعلق به وب سایت دکتر محمدی می‌باشد. سلام اگر صرع دارید بهتره لمینیت انجام ندید چون امکان شکستن داره، بهتره ارتودنسی انجام بدید.

بلیچینگ دندان چه عوارضی دارد

سامانه نوبت دهی اینترنتی دندانپزشکان ایران با هدف سهولت دسترسی به دندانپزشکان معتبر در ایران در سال 1399 راه اندازی گردیده است. در سایت دندانپزشکان ایران میتوانید مرجع کاملی از دندانپزشکان در شهرهای مختلف ایران مانند تهران ، اصفهان ، مشهد ، شیراز و... امکان اخذ نوبت اینترنتی همچنین امکان استفاده از تخفیف های ویژه برای کاربران سایت فراهم گردیده است. سایت دندانپزشکان ایران اولین و تنها سامانه تخصصی نوبت دهی اینترنتی دندانپزشکان در ایران می باشد .

اگر متخصص ماهر باشد و دستگاه را با توجه به نوع پوست و ناحیه مورد نظر تنظیم کند، اسکار ایجاد نمی‌شود. رعایت توصیه‌های متخصص درباره مراقبت پس از درمان احتمال اسکار را به حداقل می‌رساند. اگر میزان ناهنجاری و مشکلات دهان و دندان بیشتر باشد، به زمان بیشتری برای درمان ارتودنسی نیاز خواهد داشت که تا حدودی سبب افزایش هزینه درمان خواهد شد. تخصص و میزان مهارت دندانپزشک یکی از موارد مهمی است که هزینه ارتودنسی دندان را تحت تاثیر قرار می دهد. نکته ی بسیار حائز اهمیتی که در این قسمت وجود دارد، این است که درمان ارتودنسی خود را حتما باید به دست یک متخصص قابل اعتماد بسپارید، زیرا در غیر این صورت ممکن است دچار عوارضی در حین و یا بعد از درمان ارتودنسی شوید.

اما می خواهیم این دو روش را در یک ترازوی قیمت قرار دهیم و ببینیم که در صورت محدودیت بودجه، کدام یک مقرون به صرفه تر است. نوع دیگری از لمینت دندان را می توان لمینت متحرک دندان یا اسنپ آن اسمایل معرفی کرد. وجه تمایز این روش از لمینت دندان با سایر روش های چون لمینت کامپوزیتی یا لمینت سرامیکی این است که استفاده از آن موقتی است. مثلا می توان به هنگام خواب یا هر زمان دلخواه آن ها را از دندان های خود جدا کنید.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

بلیچینگ دندان چقدر طول میکشد

مصرف برخی از مواد غذایی (قهوه ، نوشابه های گازدار و سبزیجات و میوه های رنگ تیره). اما باید بدانید که بلیچینگ دندان ماندگاری مادام العمر و همیشگی ندارد. اسید استیک، که عامل اصلی فعال در سرکه سیب است، عامل موثری در کشتن باکتری ها است.املاح ضد باکتری سرکه ،برای تمیز کردن دهان و دندان ، بسیار مفید است.

  • مشکلاتی مانند دنتیتوژنز ایمپرفمتا که ساختار مینای دندان دچار نقص شده و تغییر رنگ دندان رخ می دهد.
  • دهان شرایط ثابتی ندارد و بسته به غذاهایی که می‌خوریم، نحوه مسواک زدن و نخ دندان کشید و مواد شیمایی که در معرض آن قرار داریم، مدام در حال تغییر است.
  • ترمیمی و زیبایی خدمات آرتمان درمان 27 نظر کاربران نوشته شده توسط آرتمان درمان رنگ دندان‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در یک لبخند زیبا به شمار می‌رود.
  • این ابزار به منطقه‌ی کیست وارد می‌شود و درون کیست را تخلیه می‌کند.

هزینه بلیچینگ با توجه به عواملی همچون مهارت دندانپزشک، ساخت قاب توسط لابراتور و ژل های سفید کننده مخصوص دندان، دستمزد دانپزشک و تجهزات مصرفی مشخص می شود. برای بلیچ در مطب، دندانپزشک ماده را روی دندان ها قرار می دهد و معمولا با تابش نور یا لیزر توسط دستگاه سفید شدن دندان ها تسریع می شود. بلیچ در مطب در یک یا دو جلسه انجام می شود و بین ۳۰-۴۵ دقیقه زمان میبرد.

درصورتی‌که ماده‌ی بلیچ به مدخل دندان اندو وارد شود علاوه بر درد، باعث از بین رفتن ریشه دندان و تحلیل آن هم می‌شود. بنابراین دندان اندو شده که خاکستری می‌شود را نمی‌توان بیشتر از یک بار اندو کرد. دندانهای عقل می‌توانند دندانهای دیگر شما را از حالت هم تراز و منظم خارج کرده و باعث تغییر ظاهر سفید مرواریدی شما شوند. این فقط از نظر زیبایی ناخوشایند نیست، بلکه می‌تواند منجر به عوارض سلامتی مانند کیست و حفره شود.

بلیچینگ دندانپزشکی

ونیرها نازک بوده و پوسته‌هایی هستند که با مواد همرنگ دندان برای هرفرد، بطور خاص ساخته می‌شوند تا سطح جلویی دندانها را پوشش دهند. آنها معمولاً در لابراتوار و توسط تکنسین دندانساز، از روی مدلی که توسط دندانپزشک شما تهیه شده، ساخته می‌شوند. این یک درمان غیر قابل برگشت است، زیرا برای تطبیق پوسته ونیر روی دندان، لازم است مقدار کمی از مینای دندان برداشته شود. توصیه دندانپزشکان به طور اکید این است که با هر دردی اقدام به مصرف آنتی بیوتیک نکنید و همچنین هر دردی را که در قسمت انتهایی دهان احساس کردید مرتبط با دندان عقل ندانید .

  • پس از هربار استفاده لازم است قالب ها را شست و شو داده و دهان و دندان خود را کامل بشویید.
  • در صورت ابتلا به انواع بیماری مانند فشار خون بالا، مشکلات کبدی، آسم و مشکلات کلیوی با پزشک مشورت کنید.
  • چرا بلیچینگ دندان در مطب دندانپزشک ارزانترین روش سفید شدن دندان ها است؟ دلایل زیادی داریم که چرا بلیچینگ دندان بسیار کم هزینه تر از روش های دیگر برای سفید کردن دندان ها است.
  • بلیچینگ دندان یکی از روش‌های جدید و مدرن برای زیبایی و سفیدی دندان است که طرفداران مخصوص به خود را دارد.

در این مقاله شما را با قیمت و هزینه بلیچینگ دندان آشنا خواهیم کرد. قبل از شروع حتماً با دندانپزشک صحبت کنید، اگر کاندید سفید کردن دندان باشید، سه‌راه برای درخشانتر شدن دندان‌های شما وجود دارد. در این مطلب به ارائه اطلاعاتی در مورد کامپوزیت دندان و انواع ترمیم های موجود پرداخته شده است. شما می توانید اطلاعات کافی در مورد ترمیم های دندانی ، کامپوزیت ها و اینکه چه ترمیمی بر... با افزایش سن از ضخامت مینای دندان کم شده و به تدریج رنگ عاج نمایان می شود و دندان زرد رنگ به نظر می رسد.

بلیچینگ دندان چیست

اگر تورم ، ناراحتی یا هر مشکل دیگری در روزهای بعد از عمل به صورت وخیم تر بوجود آمد ، با جراح ایمپلنت دندان خود تماس بگیرید. روزی که قرار است عصب‌کشی انجام شود، ابتدا بی‌حسی موضعی اعمال خواهد شد. ممکن است بعد از چند دقیقه، وقتی متخصص دست به کار می‌شود، همچنان درد داشته باشید و نیاز به تزریق مجدد باشد. سلام بله سردرد می تواند بر اثر دندان درد ایجاد شود بنابراین باید دندان هایتان عصب کشی شوند. مواد تشکیل دهنده فعال در روغن اسانس گل داودی دارای خواص ضد حساسیت، ضد التهابی و ضد باکتری است .

اما معمولا برای رفع زردی دندان در خانه باید چندین بار استفاده شوند که این خود باعث صرف هزینه بالایی می شود. جرم گیری دهان و دهان امری لازم است ولی باید مراقب باشید زیرا ممکن عوارض جرم گیری دندان بیشتر از نکات مثبت آن باشد. بدرنگی و بدشکلی دندان ها به وسیله جرم های دندان به وجود می آیند. زمانی که در مورد عوارض جرم گیری دندان برای شما گفتیم حال می پردازیم به این نکته که چه دندان هایی حتما باید جرم گیری شوند. زیر لثه ها و به دندان ها ممکن است جرم ها چسبیده باشند که باعث می شود لثه ها عفونت و تحریک پذیر شوند و این مکان ها محلی برای پنهان شدن باکتری ها و فعالیت آن ها می باشد که باعث می شود دندان ها پوسیده شوند. دندان پزشکان به شما در مورد به وجود آمدن این مشکلات هشدار می دهد و اگر برای دندان های حساس خود از خمیر دندان های مخصوص استفاده کنید می توانید حساسیت دندان های خود را کاهش دهید.

  • چرا که سفیدی دندان زیبایی شما را دو چندان و موجب افزایش اعتماد به نفستان خواهد شد.
  • از دست رفتن زود هنگام یک دندان آسیای شیری منجر به ایجاد اشکال درتغذیه و جویدن صحیح غذا می شود.
  • شما می‌توانید با مصرف کم مواد غذایی و نوشیدنی‌های دندان‌هایتان را لکه‌دار می‌کنند و ترک سیگار از تغییر رنگ دندان‌هایتان جلوگیری کنید.
  • این اسید بر روی دندان ها واکنش می دهد و به پراکسید هیدروژن تبدیل می شود که یک ماده سفید کننده دندان است.
  • از دست رفتن دندان‌های نیش شیری بخصوص در فک بالا می‌تواند مشکلات دندانی بسیار پیچیده‌ای ایجاد کند.

در مواردی دلیل و اینکه جویدن ناخن نشانه چیست، برای کودکان و بزرگسالان پاسخ یکسانی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روش‌های دندانپزشکی زیبایی و رزرو نوبت با ما تماسحاصل فرمایید. در اين روش طراحی لبخند نيز از سراميک های کريستالی و ترکيبی مشابه عاج دندان استفاده می شود و حداکثر زيبايی را جهت لبخند دلخواه برای شما در بر دارد. لازم به ذکر است که در این روش طراحی لبخند به علت اینکه میزان تراش دندان در این نوع ونیر زیادتر از دو روش قبلی می باشد ، بنابراین این ونیرها ضخامت بیشتری نسبت به روکش های قبلی دارند. برای حفاظت از ونیر های دندانی باید به خوبی از دندان های خود مراقبت کنید و بهداشت دهان و دندان را رعایت نمایید.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

بلیچینگ دندان بهتره یا کامپوزیت

در چنین شرایطی درد به طور کامل از بین می‌رود و زمانی به متخصص مراجعه می‌کنید که نیاز به درمان ریشه‌ای دندان باشد. عوارض ایمپلنت دندان امکان دارد نسبت به شرایط فرد، مشکلاتی را برای او ایجاد کند. اگر چه این مشکلات بر این حقیقت که کاشت ایمپلنت دندان شیوه ای برتر و عالی برای جایگزین کردن دندان های از بین رفته است، انکار ناپذیر است. عوارض جانبی ایمپلنت، جزوی از فرآیند درمان می باشد؛ بنابراین اگر عوارضی مانند حس درد، خونریزی جزئی و یا کبودی بعد از انجام ایمپلنت دندان دارید، هیچ نگران نباشید. بطور کلی می توان گفت عوارض ایمپلنت در مقایسه با دیگر روش های کاشت دندان خیلی جدی نیست. راه های مختلفی برای سفید کردن دندانها، از جمله محصولات بدون نسخه وجود دارد.

با گذشت زمان و افزایش سن نیز، رنگ دندان ها تغییر می یابد که عامل اصلی آن می تواند نفوذ رنگدانه ها به مینای دندان باشد. بلیچینگ قادر است تا حدودی این نوع تغییر رنگ دندان ها را نیز سفید کند. سفید کردن دندان یک کار دندانپزشکی زیبایی می باشد و باید توسط متخصص این حیطه انجام شود . در اصل اصلاح طرح لبخند توسط روش هایی چون ایمپلنت دندان ، کامپوزیت دندان ، بلیچینگ دندان ، لیمنیت دندان ، پروتز های دندانی و روکش امکانپذیراست .

  • هدف از انجام ترمیم های دندانی حفظ دندان طبیعی و پیشگیری از حذف این دندان ها می باشد.
  • اگر دندان های شما کج یا نامتناسب باشد ، ممکن است یک متخصص ارتودنسی را ببینید.
  • پراکسید هیدروژن با افزایش نفوذپذیری ساختار دندان، موجب افزایش حرکت یون ها مابین دندان می شود.
  • ونیر لمینت قادرند رنگ، شکل و ظاهر دندان های طبیعی را تغییر دهند.

این لایه شامل یک بافت سطحی است که شما می‌توانید آن را با زبان خود لمس کنید و در زیر آن یک بافت همبند قرار دارد که در واقع لایه‌ای از بافت است که بین بافت سطحی و استخوان سقف دهان قرار دارد. در این روش، پریودنتیست یک بریدگی در قسمت سقف دهان ایجاد می‌کند و بافت نرمی که در زیر بافت سطحی قرار دارد را برمی‌دارد. به این ترتیب، یک زخم خیلی کوچک بر روی لایه سطحی سقف دهان باقی می‌ماند. در نتیجه می‌تواند بر مینای دندان و سلامت آن تأثیر بگذارد، البته خطرات آن بسیار کم است. در آن دوران، لبخند زیبای هر فرد، نشان دهنده منزلت و زیبایی او بود. استفاده از خمیر دندان های ضد حساسیت پس از بلیچینگ دندان توصیه می شود.

بلیچینگ دندان چگونه است

جرم گیری لکه ها و مواد خارجی که به سطح دندان چسبیده اند را پاک می کند. بلیچینگ به داخل دندان نفوذ می کند و کل بدنه دندان را سفید و روشن می کند. جرم بر روی دندان ها محل بسیار مناسبی برای میکروب ها است، و به مرور زمان باعث بیماری های لثه، تحلیل استخوان لثه و خونریزی لثه می شود. جرم بر روی دندان باعث می شود به مرور زمان لثه عقب برود و ریشه دندان دیده می شود. با رعایت بهداشت در طول شبانه روز می‌توان از بروز کیست‌های دندانی پیشگیری نمود. بایستی به طور منظم دندان‌ها را تمیز کرد و دندان‌هایی که پالپ آنها از دست رفته را فورا درمان نمود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهداشت دهان و دندان به لینک زیر مراجعه کنید:

https://iran-dds.ir/

بلیچینگ دندان ارزان قیمت

بروساژ چیست و چه کاربردی دارد؟ شاید شما هم واژه بروساژ را همراه با جرمگیری دندان دیده یا شنیده‌اید. در روش بلیچینگ در خانه ابتدا لازم است که در یک جلسه از فک بالا و پایین شما قالب گیری شود و در جلسه بعد قالب به همراه ژل مخصوص به شما داده می شود. ابتدا ژل را در قالب قرار دهید و سپس بر روی دندان های خود بگذارید ، با این روش می توانید دندان های خود را سفید کنید .

درمان و برطرف کردن تیرگی ها و لکه هایی که به مرور و بر اثر مصرف بیش از حد مواد و خورکی های رنگی، عوامل ژنتیکی، عدم رعایت بهداشت دهان و دندان ایجاد شده است را، بلیچینگ می گویند. این ماده با نفوذ و رسوب به مینای دندان، باعث رفع تیرگی و سفید شدن دندان ها می شود. اصولا انجام این روش تحت نظر دندانپزشک متخصص زیبایی و ترمیمی عوارضی ایجاد نمی‌کند. ممکن است در طول درمان بلیچینگ، حساسیت دندانی و تحریک بافت‌های نرم (مانند لثه) رخ دهد. با مصرف خمیردندان‌های مخصوص دندان‌های حساس (حاوی نیترات پتاسیم و ژل سدیم فلوراید) در طی چند روز برطرف می‌شوند.

از آنجایی که امروزه بسیاری از نسخه های مواد سفید کننده دندان بدون نسخه دندانپزشک به فروش می روند مردم وسوسه می شوند تا بدون درک درست خطرات، این محصولات را خریداری نموده و استفاده نمایند. به همین علت توصیه می شود به منظور کاهش عوارض جانبی بلیچینگ دندان هرگز بدون مشورت با دندانپزشک از این مواد استفاده نکنید. کلیه درمان های انجام شده براساس آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی روز دنیا انجام می شود. در اين روش طراحی لبخند با کمترين ميزان تراش (کمتر از حد مينای دندان) مي توان نهايت زيبايی را در طراحي لبخند، در نتيجه زيبايی دندان و صورت مشاهده نمود.

پایبندی به اصول دندانپزشکی و قوانین موجود و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی( همیشه در دستور کار دندانپزشکی شیدا می باشد. یکی از اولین مواردی که برای سوالات جویدن ناخن در بزرگسالان نشانه چیست و جویدن ناخن نشانه چیست مورد توجه قرار می‌گیرد، استرس است. به همین دلیل، این مسئله در میان افراد عصبی، مضطرب و یا حساس هستند. در چنین حالتی، جویدن ناخن راهی برای مقابله با این احساسات است.

دندان های آنها از بدو تولد لکه دار است و یا می خواهند دندان هایی با زیبایی بیشتری داشته باشند ، استفاده کرد. همچنین سفید کردن دندان برای درمان تغییر رنگ دندان پس از برخی بیماری ها استفاده می شود. این روش از بلیچینگ در مطب دندانپزشک توسط متخصص بلیچینگ انجام شده و از مواد شیمیایی مخصوص با غلظت بالا و مدت زمان کوتاه استفاده می شود.

بلیچینگ دندان به چه صورت است

ضخامت مینای دندان با گذشت زمان، کم می­شود و بعد از آن رنگ عاج، بیشتر نمایان میشود. از دیگر خدمات زیبایی که در بهترینکلینیک دندانپزشکی زیباییمی‌توانید از آن بهره‎مند شوید، بلیچینگ است. این روش جهت سفید کردن دندان‌هایی که به لحاظ استفاده از بعضی نوشیدنی‌ها، مواد غذایی، دارو و یا استعمال سیگار و ..

از آنجا که رنگ برها یا ( کروموفور های موجود در ژل های فعال شونده) با لیزر قادر به جذب طول موج باریکی از لیزرهای دیود می گردند، این مسئله موجب افزایش اثربخشی بلیچینگ با لیزر دیود خواهد شد. بر اساس تنظیمات طول موج و شدت اشعه لیزر، مدت زمان تابش تعیین شده و ژل بلیچینگ تحت تابش لیزر قرار می گیرد. هنگام کار چشم‌ها توسط عینک‌های مخصوص پوشانده می‌شوند تا آسیبی نبینند. لثه ی دندان هایی که قرار است ماده ی بلیچینگ بر روی آن ها قرار داده شود با ماده ای مخصوص پوشانده شده و با دستگاه لایت کیور (دستگاه مخصوص کیور یا سخت کردن کامپوزیت ها که طیف آبی نور مرئی را ساطع می کند.) سخت می شود. قبل از انجام بلیچینگ رادیوگرافی دندانی بررسی می گردد تا وضعیت دندان‌های فرد مشخص گردد.

منبع:

       https://heravi-dental.ir/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به مجله سرای فرش ایرانی خوش آمدید. در اینجا به معرفی انواع فرش ایرانی ، راهنمای خرید لوازم خانگی ، معرفی بهترین لپتاپ های استوک ، خرید لوازم آرایشی و... می پردازیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 191
  • بازدید امروز : 332
  • باردید دیروز : 428
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,875
  • بازدید ماه : 6,393
  • بازدید سال : 57,227
  • بازدید کلی : 111,833
  • تلویزیون ۸۶ اینچ هوشمند شیائومی مدل Xiaomi TV MAX 86

    تلویزیون ۸۶ اینچ هوشمند شیائومی مدل Xiaomi TV MAX 86

    https://kalinab.com/product/xiaomi-tv-max-86/